Neem je de "onderhuurders" ook over?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pmarena schreef:Oh nou mooi dan
Neem je de "onderhuurders" ook over?

Muga schreef:Wat leuk!! Ben heel benieuwd naar de stal! Krijgen we een rondleiding?
1 mei is het pas voor ons. We zullen dan vermoedelijk nog wel wat kleine dingen moeten doen al hebben we wel de vraag van de eigenaar om al eend te gaan kijken wat er moet gebeuren en dat in orde te laten/doen maken. De stal moet verhuur-klaar zijn zeg maar.
mijn 1e pony (phara) is op die stal zadelmak gemaakt. Dit is voor mij zo een van die dingen die je stiekem wel wil maar die je nooit effectief op je lijstje met doelen zet omdat je denkt ‘dat lukt me toch nooit.’
)
ikkedus schreef:Dat klinkt als een gave kans!
Helaas is het stellen van duidelijke regels over opruimen meestal niet direct de aanleiding voor mensen om zich daaraan te houden in de praktijk. Dat is volgens mij de grootste ergernis van mensen die een stal runnen.
Maar goed, dan kunnen ze bij ws zeer snel hun biezen weer pakken natuurlijk.

pien_2010 schreef:Wat een leuke en spannende tijd breekt er aan voor jullie.
Toen wij nog stal hadden viele op dat er mensen waren die nooit problemen hadden (wij en anderen) en mensen die altijd problemen hadden en alle stallen afgingen.
Ik heb nog nooit een contract getekend.
Ben een keer weggegaan omdat het een manege was en Hercule hoefbevangen werd gevoerd. Een keer omdat ik ging verhuizen (was zeer tevreden), en een keer omdat ik 200 meter verderop voor dezelfde prijs veel meer wei kon krijgen voor de paarden. Op alle stallen als vrienden weggegaan en nog diensten blijven afnemen (zoals bv blijven Lessen).
Dus of je met een contract alles oplost weet ik niet zo. Maar dat je opfok een goede oefening was voor dit ben ik mee eens.
Maar het waren altijd de zelfde die ruzie zochten.
) eigenlijk maar 1 klant waar ik geen contact meer mee heb. Ik denk wel dat ik dat wellicht ook beter had kunnen aanpakken máár het was ook wel een beetje ‘it takes two…. ‘
maar het was voor dat paard wel altijd de planning om hem te ruinen rond zijn 2e levensjaar.petraaken schreef:Oeh, spannende tijden voor jullie. De honden gaan het ook wel spannend vinden denk ik.
voor de rest veranderd er niet veel voor de honden voorlopig.
).
want het is altijd goed nieuws/slecht nieuws hier. 
manlief weet wat Micheline voor mij gedaan heeft allemaal dus nadat we Sam en Rêve gevoerd hadden zei hij ‘zullen we gaan kijken of er iemand op stal is dan heb je de binnenkant nog eens gezien.’
)
Joy) en op termijn ook een roundpen voor longeren en zadelmak maken. De bak komt eerst maar als we het aan de gang krijgen willen we dus wel ook echt verbeteringen in de mogelijkheden aan brengen zodra dat financieel kan waar de klanten ook gebruik van mogen maken natuurlijk.
(eerlijk is eerlijk. Waarschijnlijk ik.
)
mijn man en zijn nonkel hebben geleerd dat ik hun handleiding ken en mijn man heeft besloten dat ik een ‘tril-dieet’ heb.
(ik was niet gekleed op zo lang stil staan in de kou en mijn lichaam behoudt heel slecht temperatuur.
)

hij galoppeert met minder steun op de hand op verre van ideale bodem. Ja hij hupst nog steeds over het inmiddels opgevulde stukje rechts. 

Maar hoe of wat?
Ik ben het dus even kwijt . Zo sorry.....privé met leuke dingen bezig waar ik me echt op moet concentreren,dus daar kan het ook mee te maken hebben.
.