Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
senna21 schreef:Hopelijk gaat dit paardje 'Teckel' jouw dromen waarmaken.
Wat ik mij afvraag: Wanneer je niet de droom-klick hebt met Galan, waarom zou je zomaar je budget verdubbelen? Is er geen onderhandelingsruimte, zeker gezien zijn leeftijd is het een flink bedrag.
Ik snap dat je soms je ideaal moet bijstellen, maar dit is wel een hele omslag.
Wijsheid, geduld en plezier gewenst.
Muga schreef:senna21 schreef:Hopelijk gaat dit paardje 'Teckel' jouw dromen waarmaken.
Wat ik mij afvraag: Wanneer je niet de droom-klick hebt met Galan, waarom zou je zomaar je budget verdubbelen? Is er geen onderhandelingsruimte, zeker gezien zijn leeftijd is het een flink bedrag.
Helemaal mee eens...
senna21 schreef:Hopelijk gaat dit paardje 'Teckel' jouw dromen waarmaken.
Cera_D schreef:Veel plezier met jullie tocht! Geniet ervan en ben benieuwd of je met meer dan een auto thuis komt
Tinka schreef:De pre stond toch niet zo ver? Dan kunnen jullie hem toch gewoon zelf ophalen met de trailer? 1000 euro voor vervoer lijkt mij erg veel. Ik was voor 3 paarden inclusief veterinaire keuring en al het papier werk en stalling 2500 euro kwijt van Nederland naar Frankrijk.
fardoe schreef:Veel plezier , fijn dat je het allemaal zo snel kon regelen met oppas thuis. Ik ben benieuwd hoe ze in het echt is.
rocymax schreef:Veel plezier Mo. Ik zou 5000 euro veel te veel voor de pre vinden. Áls je al een pre zou willen, zou je veel beter direct in Spanje kunnen zoeken als je vlakbij de pyreneeen woont.
Maar als je hart bij sterkere paarden ligt, zou ik toch mijn gevoel volgen en afwachten. Misschien is het paardje dat je nu gaat bekijken wel je droompaard.