Ik zag dat je wedstrijd goed ging, Lot, super!

Heb vandaag [naam] weer eens gereden, was echt leuk. Daarna [naam] en [naam] nog even gedaan met m'n broer en zijn gezin. De meiden vonden het helemaal super
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
En zag idd super leuke foto's voorbij komen...
! Eerste proef was waardeloos maar dat kwam omdat ik te kort had losgereden. Tweede ging echt best wel goed dus heel blij mee.
) en de andere afzeggen. Ze wilden voor dinsdag een afspraak en vrijdag is pas mijn gesprek met de manager. Dus we zullen zien! lovefi schreef:Ik zal later even goed reageren maar heb het een beetje druk helaas. M-debuut ging goed inderdaad ben erg trots! Eerste proef was waardeloos maar dat kwam omdat ik te kort had losgereden. Tweede ging echt best wel goed dus heel blij mee.
Wat is er aan de hand met kayleigh es? En wie is woodsky?
Super goed Nes van je werk! Wel jammer van die AH dichterbij. Je kan nog best weigeren hoor zo raar is dat niet, maar dat is je eigen keuze. Zag op FB dat je lekker met Ayla had gesprongen, leuk!!
Ik zal dinsdag ff uitgebreid reageren moet morgen werken van 11:00-23:00 -.-
Anoniem schreef:Echt super van je debuut hoor! EN meteen al een puntje erbij! Wat is je doel eigenlijk met hem? Zien waar je strandt of wil je echt graag Z bijvoorbeeld? Balen van de eerste proef. Moest je eerder dan aangegeven?
Ik ga morgen even informeren bij de AH naast mijn huis hoeveel uren ze daar aanbieden. Mocht het meer zijn dan kan ik altijd een sollicitatiegesprek daar bijwonen (hoe zeg je dat?) en de andere afzeggen. Ze wilden voor dinsdag een afspraak en vrijdag is pas mijn gesprek met de manager. Dus we zullen zien!
Oef je moet lang werken morgen. Succes alvast! Bij welke Mac werk je eigenlijk? En woon je in Zoetermeer?

En spannendd.. wel of niet 5 havo.. Anoniem schreef:Echt super van je debuut hoor! EN meteen al een puntje erbij! Wat is je doel eigenlijk met hem? Zien waar je strandt of wil je echt graag Z bijvoorbeeld? Balen van de eerste proef. Moest je eerder dan aangegeven?
Ik ga morgen even informeren bij de AH naast mijn huis hoeveel uren ze daar aanbieden. Mocht het meer zijn dan kan ik altijd een sollicitatiegesprek daar bijwonen (hoe zeg je dat?) en de andere afzeggen. Ze wilden voor dinsdag een afspraak en vrijdag is pas mijn gesprek met de manager. Dus we zullen zien!
Oef je moet lang werken morgen. Succes alvast! Bij welke Mac werk je eigenlijk? En woon je in Zoetermeer?
Anoniem schreef:Haii.
Gisteren weer de pony's gedaan. Iemand heeft mooie foto's van mij en Star gemaakt en ik heb lekker even een half uurtje gereden. Daarna gewerkt en 's avonds Pernilla gedaan. Ik ben haar natuurlijk weer aan het opbouwen en had me voorgenomen max een kwartiertje bezig te zijn. Was de tijd helemaal vergeten en we waren uiteindelijk dik een half uur bezig, als het niet meer was... Ze was totaal niet moe en had echt genoeg energie, ademen ging zo makkelijk en ze heeft één keer gehoest.
Haar conditie is niet zo slecht als ik dacht, het lijkt wel of die helemaal niet verloren is gegaan. Ze zit ook super in haar vel, glimt prachtig en is heel vrolijk. Ik kijk goed naar wat zij aangeeft hoeveel ze aankan maar ik vind het zo raar dat ze na een jaar stilstaan en max. sinds 3 weken 2 maal per week weer wat doen, ze weer gewoon al een half uur lekker bezig kan zijn. Of is dat gewoon normaal? Ze is nog lekker bespierd, geen spierverlies te zien. Ze staat 24/7 buiten.
essteeg schreef:Kom helaas super weinig op stal.. Vrijdag wel even geweest! Kayleigh uitgeleend aan ils en zelf op deem gereden.. heerlijk ijsje eten bij theetuin het woutje! Heerlijk!!!! Dit weekeind alleen maar leren en lekker veel uitrusten, omdat ik vdw ziek was toch maar even niet gaan werken... Volgende week pas weer.. Nog even en dan.. VAKANTIEEE!!!!
Heb je een eigen kar en tuig voor Doub?
Ben onwijs blij dat het zo goed gaat én dat ze het zelf ook leuk vindt!
) Ook het springen ga ik weer proberen op te pakken als mijn angst verder uit blijft haha. Wil graag ook weer op wedstrijd gaan springen namelijk.