Bokkers die op stal Groenewoude rijden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bokkers die op stal Groenewoude rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 16:39

Leven jullie nog? :')

Ik zag dat je wedstrijd goed ging, Lot, super! :D

Heb vandaag [naam] weer eens gereden, was echt leuk. Daarna [naam] en [naam] nog even gedaan met m'n broer en zijn gezin. De meiden vonden het helemaal super <3.

essteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 20:50

Ik leef nog.. of naja ongeveer...
TOP weekeind gehad! Woodsky deed het TOP!en Kayleigh natuurlijk ook... Kan niet wachten tot ik haar kan en mag oppakken...

SUPER nes werk :) En zag idd super leuke foto's voorbij komen...

Nou veel leerplezier iedereen... !

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-16 20:58

Ik zal later even goed reageren maar heb het een beetje druk helaas. M-debuut ging goed inderdaad ben erg trots :D ! Eerste proef was waardeloos maar dat kwam omdat ik te kort had losgereden. Tweede ging echt best wel goed dus heel blij mee.

Wat is er aan de hand met kayleigh es? En wie is woodsky?

Super goed Nes van je werk! Wel jammer van die AH dichterbij. Je kan nog best weigeren hoor zo raar is dat niet, maar dat is je eigen keuze. Zag op FB dat je lekker met Ayla had gesprongen, leuk!!

Ik zal dinsdag ff uitgebreid reageren moet morgen werken van 11:00-23:00 -.-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 21:04

Echt super van je debuut hoor! EN meteen al een puntje erbij! Wat is je doel eigenlijk met hem? Zien waar je strandt of wil je echt graag Z bijvoorbeeld? Balen van de eerste proef. Moest je eerder dan aangegeven?

Ik ga morgen even informeren bij de AH naast mijn huis hoeveel uren ze daar aanbieden. Mocht het meer zijn dan kan ik altijd een sollicitatiegesprek daar bijwonen (hoe zeg je dat? :')) en de andere afzeggen. Ze wilden voor dinsdag een afspraak en vrijdag is pas mijn gesprek met de manager. Dus we zullen zien!

Oef je moet lang werken morgen. Succes alvast! Bij welke Mac werk je eigenlijk? En woon je in Zoetermeer?

essteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 11:06

lovefi schreef:
Ik zal later even goed reageren maar heb het een beetje druk helaas. M-debuut ging goed inderdaad ben erg trots :D ! Eerste proef was waardeloos maar dat kwam omdat ik te kort had losgereden. Tweede ging echt best wel goed dus heel blij mee.

Wat is er aan de hand met kayleigh es? En wie is woodsky?

Super goed Nes van je werk! Wel jammer van die AH dichterbij. Je kan nog best weigeren hoor zo raar is dat niet, maar dat is je eigen keuze. Zag op FB dat je lekker met Ayla had gesprongen, leuk!!

Ik zal dinsdag ff uitgebreid reageren moet morgen werken van 11:00-23:00 -.-

Kayleigh heeft een blessure.. op de colleteraalbanden. We mogen nu voorlopig alleen stappen, ook onder het zadel. Dus we maken vollop buitenritjes.. Al baal ik als een stekker.. Mijn doe was deze zomer L2 we gingen zo goed, maar helaas. Wood mocht ik lenen van een kennis om alsnog de equipe wedstrijd te rijden op stal ;)

essteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 11:07

Anoniem schreef:
Echt super van je debuut hoor! EN meteen al een puntje erbij! Wat is je doel eigenlijk met hem? Zien waar je strandt of wil je echt graag Z bijvoorbeeld? Balen van de eerste proef. Moest je eerder dan aangegeven?

Ik ga morgen even informeren bij de AH naast mijn huis hoeveel uren ze daar aanbieden. Mocht het meer zijn dan kan ik altijd een sollicitatiegesprek daar bijwonen (hoe zeg je dat? :')) en de andere afzeggen. Ze wilden voor dinsdag een afspraak en vrijdag is pas mijn gesprek met de manager. Dus we zullen zien!

Oef je moet lang werken morgen. Succes alvast! Bij welke Mac werk je eigenlijk? En woon je in Zoetermeer?

Spannend Nes! Ben blij voor je!

essteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 11:07

En super debuut Lot!

essteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 20:50

Dusss????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 09:12

Haii. :)

Gisteren weer de pony's gedaan. Iemand heeft mooie foto's van mij en [naam] gemaakt en ik heb lekker even een half uurtje gereden. Daarna gewerkt en 's avonds [naam] gedaan. Ik ben haar natuurlijk weer aan het opbouwen en had me voorgenomen max een kwartiertje bezig te zijn. Was de tijd helemaal vergeten en we waren uiteindelijk dik een half uur bezig, als het niet meer was... Ze was totaal niet moe en had echt genoeg energie, ademen ging zo makkelijk en ze heeft één keer gehoest.

Haar conditie is niet zo slecht als ik dacht, het lijkt wel of die helemaal niet verloren is gegaan. Ze zit ook super in haar vel, glimt prachtig en is heel vrolijk. Ik kijk goed naar wat zij aangeeft hoeveel ze aankan maar ik vind het zo raar dat ze na een jaar stilstaan en max. sinds 3 weken 2 maal per week weer wat doen, ze weer gewoon al een half uur lekker bezig kan zijn. Of is dat gewoon normaal? Ze is nog lekker bespierd, geen spierverlies te zien. Ze staat 24/7 buiten.

essteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 14:43

Super leuk nes!!! Ben zo blij voor je! Die foto op fb was superr leuk! Met kayleegh ging het ook snel, maar die was minder lang eruit geweest en heeft nooit volledig stilgestaan.

essteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 14:44

Kom helaas super weinig op stal.. Vrijdag wel even geweest! Kayleigh uitgeleend aan ils en zelf op deem gereden.. heerlijk ijsje eten bij theetuin het woutje! Heerlijk!!!! Dit weekeind alleen maar leren en lekker veel uitrusten, omdat ik vdw ziek was toch maar even niet gaan werken... Volgende week pas weer.. Nog even en dan.. VAKANTIEEE!!!!

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-16 23:38

Sorry sorry sorry, mijn lange reactie komt echt.

Lekker hoor vakantie!! Ik wil ook wel haha. Morgen helaas weer een hele lange dag op werk maar dinsdag hoop ik echt ff te kunnen reageren.

Nes leuke fotos zag ik!! Knappe Star!

essteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 21:25

Leef met je mee! Hier ook nog geen vakantie :( En spannendd.. wel of niet 5 havo..

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 22:18

Anoniem schreef:

Ik wil inderdaad graag naar de Z. Na het Z2 houdt het denk ik op voor ons allebei qua capaciteiten en talent haha. Dan wil ik me gaan richten op mennen. Mocht het toch allemaal lekker gaan dan gaan we gewoon verder in de dressuur en zien we wel waar het schip strand. Hij start nu natuurlijk ook nog met mijn bijrijder dus daar kan ie ook nog een behoorlijke poos lekker mee rond lopen.

Hoe is het afgelopen met de Albert Heijn? Heb je al een keus gemaakt? Ik werk bij de McDonald's in Wateringen en ik woon in Delft.

Anoniem schreef:
Haii. :)

Gisteren weer de pony's gedaan. Iemand heeft mooie foto's van mij en Star gemaakt en ik heb lekker even een half uurtje gereden. Daarna gewerkt en 's avonds Pernilla gedaan. Ik ben haar natuurlijk weer aan het opbouwen en had me voorgenomen max een kwartiertje bezig te zijn. Was de tijd helemaal vergeten en we waren uiteindelijk dik een half uur bezig, als het niet meer was... Ze was totaal niet moe en had echt genoeg energie, ademen ging zo makkelijk en ze heeft één keer gehoest.

Haar conditie is niet zo slecht als ik dacht, het lijkt wel of die helemaal niet verloren is gegaan. Ze zit ook super in haar vel, glimt prachtig en is heel vrolijk. Ik kijk goed naar wat zij aangeeft hoeveel ze aankan maar ik vind het zo raar dat ze na een jaar stilstaan en max. sinds 3 weken 2 maal per week weer wat doen, ze weer gewoon al een half uur lekker bezig kan zijn. Of is dat gewoon normaal? Ze is nog lekker bespierd, geen spierverlies te zien. Ze staat 24/7 buiten.

Ik zag inderdaad mooie foto's voorbij komen op FB, knappe Star!! Ben je eigenlijk al uit je andere vraagstuk (pb?). Wat leuk dat Pernilla het zo goed doet! Ik denk dat het vooral heel goed helpt dat ze veel buiten staat. Daardoor beweegt ze natuurlijk wel gewoon en raak je niet zoveel spieren kwijt als bij veel op stal staan. Ik denk dat het niet zo raar is dat ze dan inmiddels alweer lekker een halfuurtje aan het werk kan. Daarnaast zit je er ook niet op natuurlijk dus dat helpt ook wel. Ben benieuwd hoe ze zich verder ontwikkeld.

essteeg schreef:
Kom helaas super weinig op stal.. Vrijdag wel even geweest! Kayleigh uitgeleend aan ils en zelf op deem gereden.. heerlijk ijsje eten bij theetuin het woutje! Heerlijk!!!! Dit weekeind alleen maar leren en lekker veel uitrusten, omdat ik vdw ziek was toch maar even niet gaan werken... Volgende week pas weer.. Nog even en dan.. VAKANTIEEE!!!!

Wanneer verwacht je dat Kayleigh weer helemaal goed loopt?

Wat gaan jullie doen met vakantie? Ik ga voorlopig nog even lekker doorwerken haha. Hopelijk later in de zomer nog wel een paar daagjes weg.

--

Double doet het goed. We hebben even een weekje rustig gedaan, maar gaan nu trainen voor het M2. Proberen die oefeningen aan te leren en daarnaast natuurlijk lekker verder werken voor het M1. Moet nog even wat wedstrijden plannen, maar nog geen tijd gehad om dat te regelen. Ik ga misschien eind juli 5 dagen achter elkaar starten op een groot concours dat lijkt me wel relaxed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 11:24

De Z is een mooi doel! Dat gaan jullie wel halen. :j Heb je een eigen kar en tuig voor Doub?

Ja heb een keuze gemaakt wb AH, ga gewoon bij die ene waar ik aangenomen ben. Was nog naar die andere geweest, gevraagd bij de service balie naar die teamleider. Vrouwtje daar achter was ontzettend onaardig en totaal niet klantvriendelijk, echt zo'n vervelend oud klein rookmens. Nou dan niet hoor, doei, ik hoef jouw collega niet te zijn. :')

Ja m'n vraagstuk ben ik ook inmiddels uit, zal je zo even een pb'tje sturen. Klopt ook wat je zegt over het buiten staan. :j Ben onwijs blij dat het zo goed gaat én dat ze het zelf ook leuk vindt!

Ik ga in de vakantie één week helpen met ponykamp. De twee weken daarna krijgen alle pony's vakantie dus dan kan/ga ik niet naar stal dus ik denk dat ik dan gewoon ga werken, ze hebben echt een heel groot tekort aan mensen bij de AH. De laatste week ga ik met Esmee, [naam] en nog een andere vriendin van ons lekker 6 dagen naar Schouwen-Duiveland (in Zeeland) met z'n 4en. Op 5 minuten fietsen van het strand en je kunt daar ook strandritten maken te paard dus dat gaan we zeker doen! Heb er echt zin in.

Fijn dat het goed gaat met jullie. Leert hij snel? Oeh 5 dagen concours, lijkt me echt fijn maar aan de andere kant ook ontzettend slopend, haha. Is het bij jou in de buurt of ga je daar dan ergens overnachten met Double?
---
Morgen mijn laatste testen en dan eindelijk vakantie!!! De laatste testweek is nog echt spannend, als ik gemiddeld een 5.2 of lager scoor mag ik niet over, hoe goed ik er ook voor sta/stond. Dus dit is nog echt even aanpoten maar het komt denk ik wel goed. :j

essteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 23:31

Ga morgen of naja straks wel reageren.. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 14:22

Is goed hoor Es! :*

Hiyaaaaaaaaaz ik heb VAKANTIE! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

essteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 19:48

hahah.. nou nu pas helaas... Heb het zoo druk gehad die laatste week...
Vandaag en gisteren weer genoten van Kayleigh! Ze doet het super!
Woensdag weer kliniek.. spannend...
Waarschijnlijk met ik net aan over! Maandag krijg ik het verlossende telefoontje! Dan wordt het tijd voor keiharde besluiten.. , want als ik naar mijn examen ga...

essteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 19:49

En lot das zeker een mooi doel! ben beniewd naar jullie ontwikkelingen!

essteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 19:50

Als ik zo op fb zie is het het helemaal goed gekomen! Super nes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 13:20

Heb je al je telefoontje gehad Es? Ben benieuwd, ik duim voor je! En ik duim ook voor woensdag, hopelijk gaat het goed met Kayl.

essteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 19:43

Nog steeds niets..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 20:17

Hoe is het hier?

Ben na 2,5 jaar dus weer een groenewoude ruiter geworden :)).

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-16 21:15

Met mij gaat alles goed. Een tijdje wat minder tijd gehad voor de paarden maar wil het weer op gaan pakken. (het serieuze trainen althans, ik heb mn paard wel gezien natuurlijk :') ) Ook het springen ga ik weer proberen op te pakken als mijn angst verder uit blijft haha. Wil graag ook weer op wedstrijd gaan springen namelijk.

En bij jullie, ja haha weer op Groenewoude terug op de plek waar het begon.

essteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:33

Gaaf lies!!!