Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zinzi_jewel schreef:Dan doe je t netjes , zou ik ook doen .
Heb eens klanten gehad bij pony van me . Die meiden vonden t blijkbaar niks maar stapte af , lieten pony midden in de baan staan en vertrokken .
De moeder was niet mee , wel een vader . Maar heb direct gestuurd naar de moeder" geloof dat t niet is wat uw dochters wensen " maar al zouden ze haar wel willen dan verkoop ik niet "
Vondt het zo niet fair tegen over de pony
Cioccolato schreef:Ja je moet mensen ook kunnen lezen en in kunnen schatten.
Dat kan niet via een appje achteraf vind ik dan weer. Dan kun je mensen niet lezen namelijk.
Ook vooraf.
Wat is de vp?
X
Dat is boven budget.
En je gesprek is dood. Als je belt heb je veel makkelijker een gesprek.
Padoertje schreef:Op berichten met alleen wat is de vp sturen we niet eens antwoord. 9 van de 10 x zijn dit mensen die A alleen nieuwsgierig zijn, B niet eens in de buurt kunnen komen qua budget en C als je er 10
appjes naar stuurt met antwoorden, het niet eens tot een bezichtiging komt.
Dus nee, kost hoop tijd en energie en het leidt vaak tot niets. De mensen die echt interesse hebben, die pakken de telefoon of sturen een berichtje op welk moment van de dag je het beste kunt bellen.
Cioccolato schreef:Ik krijg tig vragen, dus nee dat kan niethelemaal niet als enkel de vraag vp? is. In een normaal getypt berichtje is er gelijk al meer gesprek dus kom je ook verder.
En mij maakt het niet uit, krijg ze wel verkocht dus lig er niet perse wakker van. Meeste komt toch terug op bellen of bij bezichtiging koop sluiten. Het valt gewoon erg duudelij op
Fly_high schreef:Padoertje schreef:Op berichten met alleen wat is de vp sturen we niet eens antwoord. 9 van de 10 x zijn dit mensen die A alleen nieuwsgierig zijn, B niet eens in de buurt kunnen komen qua budget en C als je er 10
appjes naar stuurt met antwoorden, het niet eens tot een bezichtiging komt.
Dus nee, kost hoop tijd en energie en het leidt vaak tot niets. De mensen die echt interesse hebben, die pakken de telefoon of sturen een berichtje op welk moment van de dag je het beste kunt bellen.
Na ja het werkt wel beide kanten op toch, als koper wordt je ook chagrijnig van 10x per dag vraagprijs moeten opvragen d.m.v. een heel reeks berichten of een gesprek alleen zodat die prijs dan het driedubbele blijkt, van wat jou logisch leek![]()
Ik heb zelf nog nooit een vp? gestuurd maar snap wel waarom mensen het doen zeg maar.
Elisa2 schreef:Tja, ik vindt dat als zo'n dier altijd voor je heeft gewerkt dat je hem niet weg doet zodra hij wat mankeert of ouder wordt.
Padoertje schreef:Fly_high schreef:
Na ja het werkt wel beide kanten op toch, als koper wordt je ook chagrijnig van 10x per dag vraagprijs moeten opvragen d.m.v. een heel reeks berichten of een gesprek alleen zodat die prijs dan het driedubbele blijkt van wat jou logisch leek![]()
Ik heb zelf nog nooit een vp? gestuurd maar snap wel waarom mensen het doen zeg maar.
Eens, maar wij zitten in de hogere prijsklasse en zetten dat er ook bij (bv >25, of >80). Zelfs dan krijg je appjes met ‘paard krijgt een 5 sterren huisje en komt 24/7 buiten. Mijn budget is 6k. Gaat u daarmee akkoord?’ Ehmmmm, nee…
Dit soort vragen krijg je uit het buitenland echt niet.
Lieser schreef:Elisa2 schreef:Tja, ik vindt dat als zo'n dier altijd voor je heeft gewerkt dat je hem niet weg doet zodra hij wat mankeert of ouder wordt.
Maar waar ligt de grens volgens jou? Wij hebben ons paard nog geen 3 jaar en ze loopt al een jaar met blessures. Dan is er geen sprake van een paard dat 'altijd' voor me gewerkt heeft.
ruitje schreef:Waar ik gek van werd, was eerst onderhandelen en daarna komen met: ohja, ik ga eerst een wereldreis maken van 4 weken, kan hij nog ff bij jou blijven.
Of, kun je hem thuis brengen naar timboektoe.
Heb zelfs gehad dat mensen op de dag dat ik een paard zou komen brengen met een heleboel eisen kwamen nog.
Afdingen hangt af van wat je verder nog eist i.m.o.
Lieser schreef:Elisa2 schreef:Tja, ik vindt dat als zo'n dier altijd voor je heeft gewerkt dat je hem niet weg doet zodra hij wat mankeert of ouder wordt.
Maar waar ligt de grens volgens jou? Wij hebben ons paard nog geen 3 jaar en ze loopt al een jaar met blessures. Dan is er geen sprake van een paard dat 'altijd' voor me gewerkt heeft.
Lieser schreef:Elisa2 schreef:Ligt er aan wat je ermee doet? Paard is kennelijk kapot en ga je deze dan kapot weer doorverkopen?
Nee, ik niet. Die van mij gaat op haar 12e met vervroegd pensioen.
Maar ik bedoelde dat lang niet iedereen 20 jaar hetzelfde paard heeft dat 'een leven lang' voor je gewerkt heeft.
Lieser schreef:Elisa2 schreef:Ligt er aan wat je ermee doet? Paard is kennelijk kapot en ga je deze dan kapot weer doorverkopen?
Nee, ik niet. Die van mij gaat op haar 12e met vervroegd pensioen.
Maar ik bedoelde dat lang niet iedereen 20 jaar hetzelfde paard heeft dat 'een leven lang' voor je gewerkt heeft.