Joy wacht tenminste nog tot 21u om te zeuren. Mijn jonge ruin begint al om 16 u als het weer niet naar zijn zin is.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Neon schreef:Heeft hij netjes verzorgd die apotheker meneer
petraaken schreef:Dat is toch verrassend snel dicht gegroeid vind ik.
Joy wacht tenminste nog tot 21u om te zeuren. Mijn jonge ruin begint al om 16 u als het weer niet naar zijn zin is.
pien_2010 schreef:Knappe man in die bak en dan toch galopperen. Hoofdstel is leuk. Het ziet er allemaal heel relaxed en opbouwend uit zonder druk en stress. Doe je goed.
Mars schreef:Goed dat hij het allemaal blijft doen ondanks de omstandigheden in de bak! Knap stel zijn jullie
Muga schreef:Wat een fijn beeld! Ga je hem dit jaar al meenemen op wedstrijd? Hij lijkt t B niveau bijna onder de knie te hebben.
Mag je dat gewoon starten met hem? Geen idee hoe het in België in elkaar steekt qua niveaus.
pien_2010 schreef:Hannanas schreef:dat zou leuk zijn. Jou kan dan lekker kracht winnen en lange rechte stukken galopperen en dus conditie opdoen.Erg braaf in zo’n natte spetterende rijbaan. Nog even en jullie rijden buitenritjes.
Hannanas schreef:Erg braaf in zo’n natte spetterende rijbaan. Nog even en jullie rijden buitenritjes.
pmarena schreef:Kijk Braafmans nou zijn rondjes door de bak heen spletteren
En jij, de laatste stap toch nog even zo'n dikke moddersplat tegen je broek...?
petraaken schreef:Ik vond dat ook altijd zo'n vervelend iets dat je dat elk jaar moest vernieuwen. Vooral dat je echt moet lid zijn van een club waar je verder eigenlijk niets van doen hebt. Was gelukkig gezegend met een aantal clubs in mijn omgeving en mijn instructeur maakte een eigen club voor zichzelf en een aantal van zijn leerlingen om wedstrijden te rijden.