Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marus schreef:Elisa2 schreef:Precies andersom
Hanentred is niet progressief, kramperigheid kan dat inderdaad wel zijn.
Een lichte kramperigheid zou mij niet direct afschrikken.
Vind het spannend want een lichte kramperigheid Kan dus wel verergeren….
Elisa2 schreef:Alleen als het vergroeide spat is, dan is het meestal geen probleem meer.
Nou Babootje, ik heb zoveel ellende gezien en gehoord van botcysten. Voor mij is heteen No Go. Lichte artrose afhankelijk van het doel en prijs zou ik wellicht nog overwegen.
Nirvana95 schreef:[ [url=m/8mqPgk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog even een foto van Pinokkio. En wat is hij braaf en relaxed. We laten hem nog lekker uitgroeien wat hij is pas 3.
Elisa2 schreef:Nou, heb toevallig een paard moeten afgeven aan een botcyste op het kroonbeen. Deze had wel degelijk veel schade aangericht. Voor mij zijn bot cystes echt een No Go. Gaf een heel naar beeld, veel pijn en paard die door dat been heen zakte van de pijn.
BoktVerlaten schreef:Nee, niet 2500….
Het valt me op dat in de advertenties alle 3 jarige net zadelmakke allemaal braaf zijn en geschikt voor iedereen… maar bij de oudere paarden staat bijna altijd dat ze niet geschikt zijn voor beginnende ruiters… maar waarom staat er dan niet bij. Dan denk ik (ben geen beginnende ruiter) al gauw..”laat maar, zal wel wat mis mee zijn”
Facebook oproepjes gedaan maar dan krijg ik rustig een 3 jarige onbeleerde hengst van 1.80 aangeboden…..
BoktVerlaten schreef:Nee, niet 2500….
Het valt me op dat in de advertenties alle 3 jarige net zadelmakke allemaal braaf zijn en geschikt voor iedereen… maar bij de oudere paarden staat bijna altijd dat ze niet geschikt zijn voor beginnende ruiters… maar waarom staat er dan niet bij. Dan denk ik (ben geen beginnende ruiter) al gauw..”laat maar, zal wel wat mis mee zijn”
Facebook oproepjes gedaan maar dan krijg ik rustig een 3 jarige onbeleerde hengst van 1.80 aangeboden…..