En ach dat rijden....de knopjes die er op zitten die vergeet ze vast niet.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pmarena schreef:Oh wat fijn!! Dat is een hele zorg minder dan![]()
En ach dat rijden....de knopjes die er op zitten die vergeet ze vast niet.
pien_2010 schreef:Hi Kathleen, ik volg je nog steeds hoor maar ben op vakantie en we hebben bezoek. Dus lees mee en reageer kort of minder.
Sterkte met alles. Je bent imo nog steeds goed bezig. Liefs Pien.
petraaken schreef:Zo fijn dat Sam en Rêve het zo goed doen. Kan me voorstellen dat dit weer funest is voor je gewrichten. De mijne zijn er al niet blij mee laat staan die van jou.
Ik heb al moeite dat mijn vader op zondagnamiddag de paarden moet doen en dan staat alles dan nog klaar voor hem. Hij moet enkel de stallen schoonmaken, wateremmers verversen van water, de paarden binnen halen en van eten voorzien (wat dus allemaal klaar staat). Dan zit ik op maandagavond me te ergeren omdat hij de stallen niet zo grondig schoonmaakt als ik, de lege hooinetten op de grond gooit ipv op te hangen. Al die kleine dingen kunnen behoorlijk irritant zijn. Je wilt het draaiboek blad niet zien voor mijn paarden als ik een week met mijn vriend in zijn chalet zit in de Ardennen.
pmarena schreef:Ja dat soort dingen zijn echt balen..... ik vind het vooral vervelend dat je er dan vaak nog niks van "mag" zeggen ook want ze bedoelden het toch goed
pmarena schreef:Ja dat soort dingen zijn echt balen..... ik vind het vooral vervelend dat je er dan vaak nog niks van "mag" zeggen ook want ze bedoelden het toch goed
Duhelo schreef:behalve als je er meer werk door krijgt.
Mijn hubbie had onlangs voordroog opengemaakt, ik heb al heel vaak getoond hoe je die pakken openmaakt zodat je de flap er terug kunt overgooien en het niet nat wordt.
Hij sneed die zo open dat er geen flap meer was, het ging die nacht en dag erop water gieten, en hij had de pak niet afgedekt.
Toen ik het vroeg zei die dat die niet wist hoe de flap moest en niets had om af te dekken. Letterlijk 3 m verder lag er een zeil.
Ik was pissed off joch.
De ganse pak was nat geworden, waardoor ik een uur extra werk gehad heb om nat voordroog uit elkaar te trekken en te vullen in de ruif van de trekpaarden (die normaal geen voordroog krijgen maar hooi) want de kleintjes konden dat nooit snel genoeg opeten dat het niet slecht kwam.
Dus niet alleen verspilling van goed voer, maar ook van mijn tijd én dan nog in een natte pak voordroog moeten graaien (juk)
pmarena schreef:Ja herkenbaar![]()
Maar het irritantste vind ik het dan nog als 'ie in mijn beleving ècht wel had moet weten dat het op die manier niet bepaald handig was, en je dan baalt als een stekker.... dat je niet alleen met het probleem zit maar óók met de frustratie dat je niet even lekker je ongenoegen kan uiten anders gaat die ander de martelaar uithangen
Ik vind dat sowieso lastig met mensen die heel goed bedoeld "helpen", je wilt ook niet ondankbaar overkomen en wilt ze ook niet teveel afschrikken dat ze de wèl fijne dingen meteen ook niet meer willen doen
Mars schreef:Oei dat is dan een teken dat het personeel moet opschietrn om de prins op stal te zetten zeker
Yavanna schreef:Een kat heeft volgens het gezegde toch personeel?Joy blijkbaar ook.
![]()
Hoe is je hand?
Yavanna schreef:Heb je aloe vera gel? Werkt geweldig voor zulke wonden. Maar fijn dat het zo snel genezen is zeg