Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Seven schreef:Ik rijd ook in de reguliere maar vind het zelf ook niet erg genoeg voor de aangepaste sport, ik kan gewoon lopen en rijden. Echter als ik veel hulpen moet geven verzuurd mn been continue en kan ik hem niet bewegen.
kaatjemuts schreef:Seven schreef:Ik rijd ook in de reguliere maar vind het zelf ook niet erg genoeg voor de aangepaste sport, ik kan gewoon lopen en rijden. Echter als ik veel hulpen moet geven verzuurd mn been continue en kan ik hem niet bewegen.
Ik heb een brace en zal aan die kant een zweep moeten dragen en misschien een aangepaste spoor, omdat ik mijn been niet goed kan draaien.
Zweep zal in de M pas een probleem zijn (rij een friesje in de L2), maar de spoor en de brace zal wel voor problemen zorgen, helaas...
kaatjemuts schreef:Seven schreef:Ik rijd ook in de reguliere maar vind het zelf ook niet erg genoeg voor de aangepaste sport, ik kan gewoon lopen en rijden. Echter als ik veel hulpen moet geven verzuurd mn been continue en kan ik hem niet bewegen.
Ik heb een brace en zal aan die kant een zweep moeten dragen en misschien een aangepaste spoor, omdat ik mijn been niet goed kan draaien.
Zweep zal in de M pas een probleem zijn (rij een friesje in de L2), maar de spoor en de brace zal wel voor problemen zorgen, helaas...
Melanie_B schreef:Wij sluiten ook een fries nog steeds niet uit. Moeten alleen dan wel geld bijleggen want (mooie) friezen zijn toch wel wat duurder.
A_nouk schreef:Melanie_B schreef:Wij sluiten ook een fries nog steeds niet uit. Moeten alleen dan wel geld bijleggen want (mooie) friezen zijn toch wel wat duurder.
Melanie, ik weet niet of je een merrie wil.. Maar er staat een friese merrie te koop genaamd Friesje. Zitten alleen geen papieren bij.. Staat ook op MP.