Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ikke schreef:Ik vraag me af of je die vraag dan hier moet stellen, aangezien de meesten hier alleen kijk hebben op potenzwaaiende rilkikkers.........
Als het ook een flink project mag zijn moet je even PB-en.
kaatjemuts schreef:ik ga uit de meeleesmodus. Mijn paardje is verkocht, omdat ik haar helaas niet meer kon rijden. Ze is best wel gevoelig en aangezien ik een gehandicapt pootje heb gekregen, kon ik haar niet meer goed rijden. Ik moet dus op zoek naar een paardje die tegen een wiebelende ruiter met een slappe poot kan
Ik ben op zoek naar een braaf paardje die goed verkeersmak is, aangezien ik regelmatig buitenrij.
leeftijd ong 0-13; mag dus evt. ook een veulen zijn, maar dan moet hij/zij wel erg speciaal zijn.
liefst barok type; fries, pre of kruising (geen tinker, haflinger,fjord o.i.d)
of in elk geval rondgeribt voor extra steun.
stokmaat vanaf 1.58m
moet wel dressuuraanleg hebben, maar hoeft niet een topper te zijn (gaat ook niet voor mijn prijsklasse)
lagere prijsklasse 1000-2000
als iemand iets weet... heb geen haast...
ralphtdw schreef:listiglistje schreef:Qua bouw zie ik hem toch niet graag...en dan heb ik het nog niet eens over het overbouwd
oke ja ik vind het wel eenb leuk type
het is ook een spring paard.
Lante schreef:Ik heb er niks mee, dat lange achterbeen wat ver achter de massa staat..? Het kan ook gewoon een hele slechte foto zijn hoor. Ik vind de halsvorm ook moeilijk, neigt naar onderhals en de verbinding tussen de kaak en de nek vind ik ook wat nauw.
Hij zal (als hij indderdaad 3 is) nog wel beter uitgroeien, maar op dit moment vind ik het echt niet een heel interessant paard om te zien.
Citaat:ik vind sowieso dat DWH-Stables erg leuke beestjes heeft staan, helaas ben ik bang dat dit ver buiten mijn budget ligt...of laat ik het zo zeggen, ik weet het wel zeker
Cayenne schreef:Misschien zie ik het niet, maar is dit niet heel goedkoop voor een tienjarige ZZ keur sport springmerrie?
http://www.sporthorses.nl/advertentie/5 ... x#moreinfo
ralphtdw schreef:Paard moet nog 3 jaar worden.
Ja als hij 5 of 6 was kwam het ook niet goed
listiglistje schreef:ralphtdw schreef:oke ja ik vind het wel eenb leuk type
het is ook een spring paard.
Voor de dressuur is hij idd niet geschikt
Johnnydepony schreef:Rijden jullie ook aangepaste sport of regulier? Ik weet dat er binnen de wereld vd aangepaste sport die dieren nog wel eens aan elkaar doorgeschoven worden. Misschien eens contact opnemen met iemand?