Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Phonix schreef:Maar misschien moet je dan je eigen eisen bijleggen? Voor onder tien ga je gewoon geen perfect paard krijgen die helemaal gezond is en ook leuk loopt. Dat is een naald in een hooiberg zoeken.
MarjanB schreef:Marus ik zou gewoon ff naar wat anders gaan kijken Ipv Friezen. Bijvoorbeeld freiberger oid. Even je horizon verbreden
Dank jullie allemaal! Heb vrijdag een afspraak voor een veel te gave veel te knappe en te dure PRE hier in de buurt. Mensen willen vooral dat hij goed terecht komt dus als het klikt kan er wat met de prijs gedaan. Verder nog een merrie gezien die lekker beweegt maar nu bij verder appen een ontsteking op het SI heeft gehad. Is ingespoten en na controle weer opgepakt.
Mijn budget is gewoon een beperking al schuw ik een project niet, maar ze mankeren allemaal wat.. botcystes, artrose in de voeten, schoft gebroken en ga zo maar door
MarjanB schreef:Marus ik zou gewoon ff naar wat anders gaan kijken Ipv Friezen. Bijvoorbeeld freiberger oid. Even je horizon verbreden
Dank jullie allemaal! Heb vrijdag een afspraak voor een veel te gave veel te knappe en te dure PRE hier in de buurt. Mensen willen vooral dat hij goed terecht komt dus als het klikt kan er wat met de prijs gedaan. Verder nog een merrie gezien die lekker beweegt maar nu bij verder appen een ontsteking op het SI heeft gehad. Is ingespoten en na controle weer opgepakt.
Mijn budget is gewoon een beperking al schuw ik een project niet, maar ze mankeren allemaal wat.. botcystes, artrose in de voeten, schoft gebroken en ga zo maar door
Elisa2 schreef:Nou botcystes, artrose en schoft gebroken zou ik mooi laten staan..dat zijn paarden die je nog voor geen e1500,- zou moeten kunnen kopen vind ik. Blijf de markt echt heel raar vinden momenteel.
Eef_Bam schreef:Helemaal mee eens mywishmax. Voor 6k een fijn gezond gebruikspaard is momenteel echt zoeken naar een speld in een hooiberg. Dan kom je toch wel uit op paarden met een flinke bemerking, gedragsproblemen, en vaak nog beide.
MarjanB schreef:Elisa2 schreef:Nou botcystes, artrose en schoft gebroken zou ik mooi laten staan..dat zijn paarden die je nog voor geen e1500,- zou moeten kunnen kopen vind ik. Blijf de markt echt heel raar vinden momenteel.
Nou dat! Ik vind het echt bizar dat een paard met artrose in de voeten en daarom speciaal beslag moet 8k kost.. paard heeft niks gelopen alleen recreatief, is een heethoofd en wel mega knap.
6k voor paard met cyste in kroonbeen
3,5 voor 1 met een gecompliceerde breuk in de schoft met zwevende delen
6 voor paard wat ontsteking aan SI had
Ik heb Tet toen der tijd voor 1500 verkocht ivm artrose in SI, die heeft nog jaren fijn gelopen. Uiteindelijk HKO.. en kreupel
Denk dat we als kopers wel allemaal wat steviger in de schoenen mogen staan.. zakt de prijs vanzelf want dit is gewoon gekkenhuis
@Oji durf onbeleerd niet aan want mijn benen missen kracht en ik kan niet snel op en afstappen. Dus zoek wel een paard dat een soort van braaf en bevestigd is. Heb al de nodige vlieglessen gehad en wordt oud
Eef_Bam schreef:Fly: Ik zeg ook niet dat ze niet bestaan, maar ze zijn wel heel lastig te vinden. Er zit heel veel rommel tussen die gewoon niet gezond is in die prijsklasse. Ben heel blij dat jij wel dat lot uit de loterij hebt gevonden, en gun dat MarjanB ook zeker. Maar kijk er niet gek van op dat 95% van de paarden in deze prijsklasse wel wat mankeert. Dus je moet heel kritisch zoeken en geduld hebben.
Marus schreef:@marjan: als je hoefsmid aangeeft laten staan zou ik dat ook doen….Die moet er wel heil in zien om het te corrigeren.
Bijzonder trouwens dat je er zo mee weg reed.
@Rodevlinder: succes!
@nirvana: wat en knappie is het! Geef je groot gelijk om lekker rustig aan te doen..
MyWishMax schreef:Maar dat heb jij gedaan, hè Fly_highHij stond niet zo te koop. En ze zijn er idd wel, maar daarom zei ik geduld hebben.
Eef_Bam schreef:Fly: Ik zeg ook niet dat ze niet bestaan, maar ze zijn wel heel lastig te vinden. Er zit heel veel rommel tussen die gewoon niet gezond is in die prijsklasse. Ben heel blij dat jij wel dat lot uit de loterij hebt gevonden, en gun dat MarjanB ook zeker. Maar kijk er niet gek van op dat 95% van de paarden in deze prijsklasse wel wat mankeert. Dus je moet heel kritisch zoeken en geduld hebben.