En mooi dat paardrijden ook vooral een zoektocht is naar jezelf en wat je bewust/onbewust voor signalen geeft.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mars schreef:Knappe Joy
En mooi dat paardrijden ook vooral een zoektocht is naar jezelf en wat je bewust/onbewust voor signalen geeft.
ikkedus schreef:Wn ook wel eens verfrissend dat jij het een keer niet bent natuurlijk.
Mars schreef:Oh nee toch!
T is nooit saai bij jullie he? beterschap voor je man
petraaken schreef:denk dat hij dan nog mag blij zijn dat het bij draadjes is gebleven. Hij had ook nog een gebroken neus kunnen hebben.
Maflinger_S schreef:Zo lang jullie elkaar afwisselen en niet tegelijkertijd iets mankeren, kunnen jullie nog voor elkaar zorgen. Dat is inmiddels een dagtaak denk ik.
miicchhellee schreef:Jammer! Je had echt iets moois en ik had graag mijn toekomstig veulen bij je gehad maar uiteindelijk moet het toch leuk blijven voir jezelf en anderen
miicchhellee schreef:Heel begrijpelijk!
Veel mensen hebben toch denk ik een andere kijk op dingen dan jijzelf.
Gefaald heb je niet want de jongens zijn mooi bij je opgegroeid.
Zie het als een pas op de plaats om op het juiste moment, met de juiste mensen en dieren ooit weer lekker aan de slag te gaan met wat jij goed vind en in jouw ogen jouw ideaal is!
jokari schreef:jeu Kathleen, falen is niet van toepassing hoor. Pensionbaas zijn is een zeer ondankbare job, ik zou dat nooit vanzelevens willen, al had ik ruimte, tijd en geld zat.
Als ik een jong hengstje had, dan zou ik nog steeds zonder aarzelen aan jou durven vragen of ie bij jullie mocht komen staan. Zéker na al je verhalen hier. Ik snap niet dat andere mensen daar duidelijk niet hetzelfde over denken, maar goed, paardenvolk is vies volk.
Laurenntms schreef:Je hebt echt niet gefaald hoor! Pensionhouder zijn is echt niet voor iedereen weggelegd en ik heb HEEL veel geleerd op die anderhalf jaar tijd dat ik bij je gestald sta
GUSTIxBILL schreef:Ook ik kan zeggen dat je absoluut niet gefaald heb.
Baalde ik als een stekker toen de opfok niet meer doorging, absoluut.
Maar nu? Nu moet jij je focussen op je kleine/grote man en op jullie toekomst.
Nu is het even tijd om terug echt te genieten van je eigen dieren, ipv altijd alleen maar klaar te staan voor andere en andere hun dieren.
En is het falen als je elke dag over en voorbij dat wat “normaal” was gaat ?
Elk dier wat bij jou vertrokken is, om wat voor reden dan ook, heeft zijn leven aan jou te danken. Op verschillende manieren.