Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muga schreef:Een andere wending maar ik snap je volledig. Je moet niet andermans ellende kopen. Je wilt graag, maar hebt geen haast. Er komt wel wat op je pad!
Wat een heerlijk monstertje komt er bij. En ach, er zijn maar weinig dieren die je met kinderen alleen kunt laten. Dat komt vast wel goed bij jullie!
JudithO schreef:Fijn dat je een maatje hebt voor Poupette! Nu nog een maatje voor jou
Quarbonne een ettertje. Ach, ik heb het vaker gehoord en meegemaakt. Meestal worden ze wel rustiger in een stabiele omgeving waar ze gewoon lekker paard kunnen zijn.
Jammer dat Tino niks geworden is, maar ik snap je heel goed. Alles wat je noemt is gewoon teveel wat je niet wilt en waar je niet op zit te wachten.
Heb je nu nog meer paardjes op het oog?
tamary schreef:Nee, zeker niet op het ongelijke terrein waar ze loopt. Maar ik ben ook niet voor levensrekkende behandelingen en zenuwsnede valt daar voor mij onder.
tamary schreef:Paard mag niet meer in de sport na een zenuwsnede. Qua schade stopt het niks en het kan weer aan elkaar groeien. Als ik het goed heb "koop" je er gemiddeld 2 jaar mee, maar genezen is er dan niks, eerder is het dan te ver stuk. Immers geen pijn = makkelijk overbelasten.
Monique1963 schreef:Ok dank voor jullie feedback. Ik ga de d.a. eens polsen erover.
Als je 1,65 bent en 51 kilo, kun je dan op een trekpaardje van 1,35m ? Ik weet dat er hier op bokt een topic is over lengtes met fotos van die mensen op hun paarden, maar kan het niet vinden. Ik zag namelijk deze advertentie https://www.leboncoin.fr/animaux/2173285384.htm
imaudy schreef:Monique1963 schreef:Ok dank voor jullie feedback. Ik ga de d.a. eens polsen erover.
Als je 1,65 bent en 51 kilo, kun je dan op een trekpaardje van 1,35m ? Ik weet dat er hier op bokt een topic is over lengtes met fotos van die mensen op hun paarden, maar kan het niet vinden. Ik zag namelijk deze advertentie https://www.leboncoin.fr/animaux/2173285384.htm
Ja, dat past prima. Dat paardje mag wel wat afvallen, best gevaarlijk dik zo
Monique1963 schreef:imaudy schreef:Ja, dat past prima. Dat paardje mag wel wat afvallen, best gevaarlijk dik zo
Ik vind haar net een teckel, zo schattig, hahaha.
Ik vond deze link hier op bokt en dan deze foto. Dit meidje is 1,75 en haar onderste foto een paardje van 1,39 meen ik.
Ik ben 1,65 en dat paardje van die link is 1,35 en ze is dik. Zou moeten kunnen toch denk ik? Maar ik krijg geen reactie, zal al wel verkocht zijn.
imaudy schreef:Ik ben 1.70m en mijn ijslander is 1.42m. Bijna zelfde verschil als 1.65m en 1.35m. Gaat prima.
Met zilverappel moet je wel opletten dat niet beide ouders zilverappel waren, twee keer zilvergen kan problemen met het zicht geven.