Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mossel

Re: Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 01:47

heeel kreepy hoop voor jullie dat er snel meer duidelijkheid is

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 01:48

en zo heeft ieder zijn eigen mening. Fijn! Maar ik hou me even bij de dingen die de TS en van de stal zelf zeggen.
Niet iedereen die overleden is kan naar het licht, sommigen hebben nog een taak te verrichten hier op aarde, daarna zijn ze vrij.

Dat van die reading van de paarden daar had ik tig pagina's terug al aangehaald, maar dat moet je ook maar willen als eigenaar. Als de TS al jaren die aanwezigheid voelt samen met anderen dan is het toch aan haar zelf om te bepalen of ze die boer in haar verhaal wil betrekken. Als je al niet meer op je eigen gevoel af kunt gaan maar denken in de richting van een aantal bokkers hier, nou dat wordt een lekker potje zeg...

Super dat je zo kunt proberen te helpen Teuntje!

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 02:08

Ben ook heeel benieuwd wie of wat het geweest is. En dat mailtje, heeft ze dat gehad VOOR of NADAT ze dit topic geopend heeft?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 02:13

er wordt hier vaker van een mug een olifant gemaakt...
Dit topic staat al de hele dag roodgloeiend Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 02:38

Cyntje schreef:
er wordt hier vaker van een mug een olifant gemaakt...
Dit topic staat al de hele dag roodgloeiend Rolleyes

Zo raar is dat niet hoor het zal jóu maar overkomen, hoe langer je erover nadenkt hoe
merkwaardiger lijkt het verhaal....
Die ijzeren staaf konden ze daar geen vingerafdrukken vanaf halen?
Bloed wat om de kozijn zit....die boer die door diverse volwassenen is gezien...
Ik vind het niet zo gek dat dit topic roodgloeiend staat, dit gun je geen een paardenliefhebber.

Ik blijf alleen met die mail zitten, is die van iemand van bokt afkomstig geweest, en ná het voorval gestuurt of ervoor?
Want als het erna gestuurt is vidn ik het een beetje bedenkelijk.....Sorrie dat ik dit zo zeg, maar ik ken de situatie niet, maar dat is mijn gevoel.

Vaneela

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 04:04

Teuntje111 schreef:
Punt is alleen dat IK denk, samen met een hoop andere stalgenoten, dat de boer zich NU juist omdraait in zijn graf en op dit moment geen rust vindt. Dat zijn hele ziel en zaligheid is verkocht. Dat ALLE stallen tegen de vlakte gaan.. De paarden weg... Zijn hart lag bij de paarden. Op de een of andere manier zijn de paarden hier ook heel gelukkig en tevreden. Uit een reading van Bonita bleek zelfs dat ze op deze stal zelfs gelukkiger was als op de weidegang met soortgenoten.. De boer zal dit dus ABSOLUUT NIET op zijn geweten hebben naar mijn idee, hij was een paardenliefhebber in hart en nieren en de manege was zijn alles. Het laatste wat hij zou willen is dat zijn klanten bang worden en weglopen.

In mijn ogen zijn er een paar opties: of het is een bekende geweest, en is dit gedoe gericht tegen een bepaalde persoon op stal, of het is een bekende die heeft gehoord van de "verschijning" en hier misbruik van heeft gemaakt om ons de stuipen op het lijf te jagen, of het is een volslagen onbekende die willekeurig "voor de lol" bloed heeft gesmeerd en een paard los heeft gelaten.

Het eeft me 2 uur gekost om dit toppic door te werken maar goed het is me gelukt!

Maar terzaken,... Ik vind de helespeculatie van mensen die beweren iets met het paranormale te maken hebben ze zich ook aan de regels te houden,... Je mag niet zomaar ZONDER toestemming van de persoon in kwestie iets loslaten van gevoelens die je hebt die zal je eerst moeten voorleggen aan de TS en dan pas zou je dat hier kunnen postten als dat mag,... ( dan doel ik vooral op dat van dat gevoel van wurging enzo,.. )
Ook vind ik de kwestie van de boer een beetje uit de hand lopen,... Misschien had de TS zoals ze zelf al zei het beter niet kunnen postten hier en het voor zich zelf moeten houden.
En zoals de poster ( die ik gequote heb ) hierboven kan ik mij hier wel in vinden. Het is gewoon iets lugubers ! Maar toch wel heel erg merkwaardig als alles heel erg netjes zonder vlekken is aangebracht!
Als iemand het erop gesmeerd heeft moet hij toch zeker ook wel iets gemorst hebben op de grond ?
Misschien een tip om alles eens goed op papier te zetten voor jezelf.
Hoe waren de paarden er die ochtend onder toen de eerste daar binnen kwam. Waren ze in shock waren ze onrustig gedroegen ze zich gewoon normaal ?

Ik blijf het gewoon iets vreemds vinden ! Maar goed ik kan hier ook niet veel over zeggen omdat ik het niet zelf meegemaakt heb! Maar ondanks dat vind ik dit wel heel erg en hoop ik dat er snel helderheid in de zaak komt ! En veel succes en sterkte gewenst met alles !

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 04:09

Ach ik wil niet te simpel doen maar is er niet weer een persoon weggelopen uit 1 van die klinieken die wij hier hebben hier in nederland en heeft dit macabere gebeuren veroorzaakt?????????????

Een kennis van mij, en dan heb ik het over enkele jaren geleden, heeft zoiets dergelijks meegemaakt en wat bleek de volgende ochtend waren er paarden beschadigd bij hun buren en waarom niet bij hun nou omdat de vrouw iets hoorde en naar buiten rende en de auto is weggereden.

Gelukkig dat ons paard niet de dupe is geworden maar wel het paard van een ander.

Heel bewust ga ik niet in op het deel wat gaat over de boer die dood is e.d. omdat ik me daar niet op ingelezen heb en ik heb meer met datgene wat er nu gebeurd vanuit daden en handelen door personen ( vingerafdrukken etc.) dan iets wat blijft hangen tussen verleden en heden ( ik gaf al aan dat ik geneigd ben wat simpel te zijn).

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 06:01

Jeetje wat een vaag verhaal...Geloof niet in geesten enzo..denk dat iemand dit heel bewust gedaan heeft. Ben benieuwd hoe dit afloopt

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 09:12

te veel moordseries gekeken?

of is dit nou echt waar?
mijn twijvel begint te komen

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 09:21

Eee... als jullie die foto's plaatsen he, doe dat dan aub in een link, dan kan ik en nog vele andere even denken of je ze wel wilt zien voordat je je doodschrikt. Knipoog

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 09:28

worden er foto's geplaatst?
ben benieuwd

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 09:33

Als er foto''s worden geplaatst... dat wisten ze nog niet. Dat maakt de TS uit.

_WenDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 09:37

zal wel geen foto's geplaatst mogen worden ivm sporenonderzoek enzo.
Ook ivm met een eventuele dader.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 09:38

dat dacht ik dus ook al..

_WenDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 09:41

er zal voor dit alles vast een hele goede verklaring zijn.....

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:00

Jolliegirl schreef:

of is dit nou echt waar?

Mijn twijFel over jouw leeftijd ook! Rolleyes
leer toch eens lezen!

en kunnen mensen vanaf nu aub ontopic gaan?
als er weer nieuws is, wordt dat hier meteen gemeld!

harlekijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:03

en weten we al wat meer,ik heb er vanacht telkens aan liggen denken,want tja het kan ook bij ons gebeuren.

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:04

ik ben benieuwd

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:08

vanity schreef:
Jolliegirl schreef:

of is dit nou echt waar?

Mijn twijFel over jouw leeftijd ook! Rolleyes
leer toch eens lezen!

en kunnen mensen vanaf nu aub ontopic gaan?
als er weer nieuws is, wordt dat hier meteen gemeld!

Wat heeft de leeftijd ermee te maken dan?
Als zij het een ongeloofwaardig verhaal vind?

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:12

Tiffany schreef:

Dat het topic door een volwassen persoon is geopend die half bokt kent, zou beetje stom zijn om dan zoiets uit je duim te gaan zuigen, dat doet trouwens niemand met gezond verstand!
En als je nog geen 1 zin kan schrijven zonder fouten dan haal ik weer de leeftijd erbij ja, tegenwoordig is Nederland blijkbaar niet meer zo belangrijk op school!

*edit: Ik ga hier verder ook niet meer op reageren, het topic is al veel te erg uit de hand te lopen door al die belachelijke reacties van die kleine kindjes hier!*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:20

vanity schreef:
En als je nog geen 1 zin kan schrijven zonder fouten dan haal ik weer de leeftijd erbij ja, tegenwoordig is Nederland blijkbaar niet meer zo belangrijk op school!

En hoe oud ben jij vanity? Ik neem tenminste aan dat je nederlands bedoelt? Haha!

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:23

vanity schreef:
Tiffany schreef:

Dat het topic door een volwassen persoon is geopend die half bokt kent, zou beetje stom zijn om dan zoiets uit je duim te gaan zuigen, dat doet trouwens niemand met gezond verstand!
En als je nog geen 1 zin kan schrijven zonder fouten dan haal ik weer de leeftijd erbij ja, tegenwoordig is Nederlands blijkbaar niet meer zo belangrijk op school!

*edit: Ik ga hier verder ook niet meer op reageren, het topic is al veel te erg uit de hand te lopen door al die belachelijke reacties van die kleine kindjes hier!*

Nee jij reageerd "volwassen" zeg gohgoh!
Ik geloof het verhaal van de TS dus wel, maar als daar mensen tussenzitten die dat niet doen? So what! Je leeft in een vrij land hoor. Je kan toch ook niet gaan verwachten dat IEDEREEN het gelooft? en euhh:
En als je nog geen 1 zin kan schrijven zonder fouten dan haal ik weer de leeftijd erbij ja, tegenwoordig is Nederlands blijkbaar niet meer zo belangrijk op school! Maargoed slaat dus werkelijk nergens op zo'n reactie... Last van de hormonen ofzo?
Laatst bijgewerkt door Tiffany op 09-12-06 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt

harlekijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:25

En als je nog geen 1 zin kan schrijven zonder fouten dan haal ik weer de leeftijd erbij ja, tegenwoordig is Nederlands blijkbaar niet meer zo belangrijk op school!

[/quote]

Ik geloof het verhaal van de TS dus wel, maar als daar mensen tussenzitten die dat niet doen? So what! Je leeft in een vrij land hoor. Je kan toch ook niet gaan verwachten dat IEDEREEN het gelooft? en euhh:
[/quote]
Man,man wat maakt het uit hoe je schrijft,ik ben 34 ook ik maar schrijffouten,het er over dat er iets gebeurt is in een stal,en niet over schrijf fouten.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:27

harlekijn schreef:

[/quote]
Man,man wat maakt het uit hoe je schrijft,ik ben 34 ook ik maar schrijffouten,het er over dat er iets gebeurt is in een stal,en niet over schrijf fouten.
[/quote]

Ja maar als je hier met fouten typt ben je maar meteen een klein kind..

harlekijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:30

[/quote]

Ja maar als je hier met fouten typt ben je maar meteen een klein kind..[/quote]
Nou dabn ben ik er ook een zeker,maar hebben we al iets meer gehoort,is er al iets meer bekent.