Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cyntje schreef:er wordt hier vaker van een mug een olifant gemaakt...
Dit topic staat al de hele dag roodgloeiend
Teuntje111 schreef:Punt is alleen dat IK denk, samen met een hoop andere stalgenoten, dat de boer zich NU juist omdraait in zijn graf en op dit moment geen rust vindt. Dat zijn hele ziel en zaligheid is verkocht. Dat ALLE stallen tegen de vlakte gaan.. De paarden weg... Zijn hart lag bij de paarden. Op de een of andere manier zijn de paarden hier ook heel gelukkig en tevreden. Uit een reading van Bonita bleek zelfs dat ze op deze stal zelfs gelukkiger was als op de weidegang met soortgenoten.. De boer zal dit dus ABSOLUUT NIET op zijn geweten hebben naar mijn idee, hij was een paardenliefhebber in hart en nieren en de manege was zijn alles. Het laatste wat hij zou willen is dat zijn klanten bang worden en weglopen.
In mijn ogen zijn er een paar opties: of het is een bekende geweest, en is dit gedoe gericht tegen een bepaalde persoon op stal, of het is een bekende die heeft gehoord van de "verschijning" en hier misbruik van heeft gemaakt om ons de stuipen op het lijf te jagen, of het is een volslagen onbekende die willekeurig "voor de lol" bloed heeft gesmeerd en een paard los heeft gelaten.
Jolliegirl schreef:te veel moordseries gekeken?
of is dit nou echt waar?
mijn twijvel begint te komen
vanity schreef:Jolliegirl schreef:te veel moordseries gekeken?
of is dit nou echt waar?
mijn twijvel begint te komen
Mijn twijFel over jouw leeftijd ook!![]()
leer toch eens lezen!
en kunnen mensen vanaf nu aub ontopic gaan?
als er weer nieuws is, wordt dat hier meteen gemeld!
Tiffany schreef:Wat heeft de leeftijd ermee te maken dan?
Als zij het een ongeloofwaardig verhaal vind?
vanity schreef:En als je nog geen 1 zin kan schrijven zonder fouten dan haal ik weer de leeftijd erbij ja, tegenwoordig is Nederland blijkbaar niet meer zo belangrijk op school!
vanity schreef:Tiffany schreef:Wat heeft de leeftijd ermee te maken dan?
Als zij het een ongeloofwaardig verhaal vind?
Dat het topic door een volwassen persoon is geopend die half bokt kent, zou beetje stom zijn om dan zoiets uit je duim te gaan zuigen, dat doet trouwens niemand met gezond verstand!
En als je nog geen 1 zin kan schrijven zonder fouten dan haal ik weer de leeftijd erbij ja, tegenwoordig is Nederlands blijkbaar niet meer zo belangrijk op school!
*edit: Ik ga hier verder ook niet meer op reageren, het topic is al veel te erg uit de hand te lopen door al die belachelijke reacties van die kleine kindjes hier!*
harlekijn schreef:Dat het topic door een volwassen persoon is geopend die half bokt kent, zou beetje stom zijn om dan zoiets uit je duim te gaan zuigen, dat doet trouwens niemand met gezond verstand!
En als je nog geen 1 zin kan schrijven zonder fouten dan haal ik weer de leeftijd erbij ja, tegenwoordig is Nederlands blijkbaar niet meer zo belangrijk op school!
*edit: Ik ga hier verder ook niet meer op reageren, het topic is al veel te erg uit de hand te lopen door al die belachelijke reacties van die kleine kindjes hier!*