Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
avanoort schreef:@berthe: ik kon je vorige post niet zo snel terugvinden, wat erg zeg, is het wel weer goedgekomen?
Bokkiej schreef:Ik vind vlas zelf ook beter, maar als je een keer helemaal uitmest is het best wel zwaar.
Op dat punt is stro weer beter, Maar idd, vlas is verder wel beter in zijn voordeel op de andere punten.
deniejs schreef:Heeft iedereen een onderlaag? Ik sta nu sinds 2 weken op vlas, maar haal elke week de plas plekken weg.. Dan schaap ik het bovenste weg en schep dan het donkerbruine/rode weg en gooi daarna weer een pak erover!
russel schreef:Ik heb ook meer werk. Mijn paard poept overal en loopt ze ook onder, dus je moet zoeken en ze liggen verspreid. Als je netjes wil zijn op je stal heb je idd meer werk. Als je gaat harken, hark je de ballen stuk.
runningkawa schreef:Maar in stro moet je toch ook zoeken, zijn ze toch ook plat?
sammie_44 schreef:Ik vind t ook geweldig handig spul, alleen voor paarden die wat hebben (wond aan de benen oid) is het niet zo handig, omdat vlas redelijk vochtig blijft als ze erin hebben geplast.. (infecties)
runningkawa schreef:Nee, ik heb geen onderlaag.
Dan vind het uitmesten na een poosje ook veel en veel te zwaar.
Ik haal er dagelijks drollen en nat uit.
En verbruik ongeveer 1 pak vlas in de week.