Ja, de lichte paardjes lijken gewoon altijd vies, daarom ben ik na Nervi ook op een bruine overgestapt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Ik vindt Nouri echt leuk!
Maar wat ziet Aurora er fantastisch uit! Op deze foto's lijkt ze dan weer niet zo dik nog..zou ook nog maar zo wel twee maanden kunnen duren. Denk dat ze er eindelijk ook echt gezond uit ziet.
En super fijn dat ze het werk zo goed oppakken allebei.
Gitana schreef:Ze zijn echt prachtig!
Veriye schreef:Aurora is mooi!!
Ja, de lichte paardjes lijken gewoon altijd vies, daarom ben ik na Nervi ook op een bruine overgestapt
pien_2010 schreef:Je bent zo goed bezig! Ben altijd een beetje ontroerd door je posts..
esje01 schreef:Wat een prachtige blik heeft Aurora.
Intelligente dame, dat ze alles zo snel oppakt
soesita schreef:Zo he, wat een uitstraling hebben die twee gekregen! En ze beginnen er ook steeds beter en gezonder uit te zien. Knap werk, TS!
Lyona schreef:Veriye schreef:Aurora is mooi!!
Je bruine is ook vies hoorValt gewoon minder op
![]()
Maar Nouri is echt heel erg. Slaapt ook graag in zn eigen mest...
pien_2010 schreef:Jeetje wat een gave update!!!
ikkedus schreef:Hij is qua orenspel ook echt heel erg op jou gericht op de foto’s. Wat leuk om te zien!
Mag Aurora ook mee in jouw andere topic over de drachtige merries? Dat maakt het volgen wat makkelijker.
Marilu schreef:Oh, wat schattig, Nouri samen met Jóna![]()
En zo véél goed nieuws over Aurora ! Geweldig goed bezig, daar
opisop_shop schreef:Leuke update weer!
esje01 schreef:Leuke update
Brrrrr nog steeds sneeuw, wanneer begint bij jullie het voorjaar?
Manadeluca schreef:Paarden zijn zo dankbare wezens, eigenlijk willen ze gewoon graag samenwerken als ze zich begrepen voelen. Wil toch heel wat zeggen, ze voelt zich goed bij jullie. Mooie vooruitgang, ik denk dat het moeilijk gaat worden om haar ooit te verhuizen, het is toch een speciale band zich nu aan het ontwikkelen is.
Elisa2 schreef:Wat een fijne update weer! Die buik van Aurora is wel huge zeg..hopelijk zit er maar 1 in.![]()
Ze ziet er mooi en goed uit verder!
En Nouri ook met zijn mooie blauwe oogjes, hij ziet er ook gewoon zo braaf uit. En wat een goed idee om hem met Jona te zetten en zo Aurora wat meer te laten wennen. Haar agressie kan ook angst zijn.