prompter schreef:Leerzaam topic dit, over hoe mensen tegenover deze actie staan ook
Weet echt niet wat ik er soms op moet of kan zeggen. Gewoon een gevoel van hopeloosheid.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ayasha schreef:s0173957 schreef:Het feit dat je anoniem een ander aan de schandpaal nagelt, dan verdien je om openbaar gemaakt te worden.
Ik ben het niet vaak met je eens maar nu wel.
Als het welzijn ging hadden ze geen 2-4 jaar gewacht. Dit gaat om wrok en toevallig kan men het spelen als ‘welzijn’
BigOne schreef:Ik ben vooral benieuwd hoelang de melder van dit filmpje het al in bezit had. Was dit 2,5 jaar? Dan moet ze zich schamen dat ze niet eerder aan de bel heeft getrokken, is het net enkele weken dan kan ik alleen maar respect voor haar opbrengen dat ze het naar buiten brengt met het risico dat ze de rest van haar leven door de rest met de nek wordt aangekeken. Charlotte is een icoon in UK en reken maar dat velen erin zullen trappen dat ze dit maar 1 keer heeft gedaan.
mce schreef:swatch schreef:Jeetje, de kracht van social media... Binnen 1 dag en het filmpje de hele wereld over en de vermeende naam van de anonieme cliënt.
Ik heb even gegoogled op Alicia Dickinson en dan heeft ze een behoorlijk platform voor training met behoorlijke prijzen. Waarom zou je dan Wensing nemen? Omdat je dan weet dat hij er een heel mediacircus van maakt?
Snap er echt niets meer van.
Ik kan me wel vinden in de open brief van Luc Schelstraete op horses.
https://www.horses.nl/opinie/laat-je-ho ... ij-mij-op/
Citaat:Deze verplichting tot het indienen van een protest “without delay” is er juist op gericht om dierenleed te voorkomen. Het niet tijdig naleven door de klagende cliënte van deze meldplicht kan ertoe leiden dat de verweten klacht van Horse Abuse jegens Charlotte Dujardin niet ontvankelijk wordt verklaard dan wel de op te leggen sancties beperkt blijven.
Citaat:Wanneer de FEI 4 of 2,5 jaar geleden de klacht in behandeling had genomen was deze voor iedereen vervelende kwestie al lang afgehandelde en, zo bewezen en aanleiding tot enige sanctie, ook voor Charlotte Dujardin achter de rug zodat zij als teamlid naar Parijs kon
Babootje schreef:Fitzroy schreef:Hebben jullie allemaal dat fragment van Stephan Wensing op radio1 geluisterd?
Het lijkt erop van niet. Misschien handig om dat even te luisteren voordat de melder zo wordt afgebrand.
Ja heb het gehoord en vind het totaal ongeloofwaardig.
Gnome schreef:prompter schreef:Leerzaam topic dit, over hoe mensen tegenover deze actie staan ook
Weet echt niet wat ik er soms op moet of kan zeggen. Gewoon een gevoel van hopeloosheid.
Tango1979 schreef:Eerlijk gezegd maakt mij de beweegredenen van de cliënt niet zo veel uit. Als er niets gebeurd zou zijn, als CD zich niet zo onfatsoenlijk had gedragen, was er ook niets aan de hand nu.
En waar ik echt heel veel moeite mee heb, is de constante opmerking dat het zo veel schade aan de dressuur/paardensport toedient.
Zou je daar CD dan verdorie niet op aankijken!! Zij staat daar een paard 20+ zwieperds uit te delen! Maar nee, laten we vooral de schuld proberen te verschuiven naar de melder. Omgekeerde wereld imo
Melzazu schreef:Zou je daar CD dan verdorie niet op aankijken!! Zij staat daar een paard 20+ zwieperds uit te delen! Maar nee, laten we vooral de schuld proberen te verschuiven naar de melder. Omgekeerde wereld imo