karuna schreef:Oh wat een fijn nieuws. Hopelijk zet het door. Misschien komen jullie er nog achter wat de oorzaak was. Iets in het water gevallen waar hij ziek van geworden is?
Ik denk niet dat we er ooit achter gaan komen, ze hebben water uit een elektrische verwarmde waterbak met vlotter systeem.
Idinn gaat steeds beter, gister was zijn temperatuur nog 38.4 wat opzich ok is maar aangezien hij op antibiotica+pijnstillers staat niet echt laag te noemen. Vandaag zat hij op 37.8
. Hij drinkt, hij poept en hij eet. Morgen zijn laatste AB injectie en dan zien of de koorts wegblijft.
Ik heb echt een draak van een week achter de rug, Flo was voor werk in Finland.
In het weekend was de electricien hier om de stoppenkast te vernieuwen, helaas zijn er door een onvoorziene fout 3 lampen gefrituurd + onze stroomklok van het weiland (ging 440V doorheen ipv 220).
Maandag stond de tractor ineens midden in het weiland met een hooibaal erop stil. Kreeg hem niet meer aan de praat, uiteindelijk een buurman met zijn tractor de onze eruit gesleept en het hooi in het hooi huisje gezet.
Dinsdag avond zie ik dat Idinn zich niet ok gedraagd. Wat darmverslappers ingespoten en toen leek hij zich eigenlijk weer vrolijk te gedragen.
Woensdag hele dag met Idinn in de weer geweest.
Donderdag natuurlijk met Idinn bezig geweest. Omdat er geen stroom op het weiland stond hadden ze een paal gebroken + het draad verrot getrokken.
Vrijdag kijk ik om naar Spirit staat hij ineens stok kreupel. Weet inmiddels vrij zeker dat hij een hoefzweer heeft, de grond was de dag ervoor stijf bevroren en denk dat hij door zijn dunne zolen + harde grond een zweer heeft gekregen.
Gelukkig was Flo terug op vrijdag maar ik had echt zoiets van ik verkoop de boel en ga lekker in een appartementje zitten met een nieuwe hobby. Schaken ofzo.