Zal jullie aankomende week weer voorzien van vitamine Uk!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze is nu een week van de medicatie, tot dusver blijft ze stabiel goed, ik moet zelf alleen nog leren om me niet om elke kreun of piep van haar me druk te gaan maken
Straks op het land komen er vast mooiere plaatjes
De planning is dat ze volgende week lekker het gras op gaan en dan alle merries en veulens samen komen te staan in 1 groep, hoop dat we dit kunnen realiseren
Kan ze eindelijk lekker met soortgenoten spelen, want ik merk dat ze daar echt wel behoefte aan heeft inmiddels 
Dus mochten er nog mensen ideeën hebben, normaal krijgen de merrieveulens uit deze lijn een Godinnen naam , maar kan nog niet echt een mooie vinden met een U.
Zal wel moeilijke keuzes moeten maken dit jaar....Want niet alles kan blijven, maar wat is dat toch lastig..
. Kae maakt echt prachtige kinders. Ze gaat nu lekker met bijrijdster de sport in, training is sinds vorige week weer opgepakt en het is zo leuk om die samen te zien ontwikkelen
Echt dankbaar voor zulke fijne mensen om ons heen.
Blij dat we hem even de tijd hebben gegeven, nu rustig aan op zoek naar zijn forever home

Lalladidoo schreef:Zag ik Rosa nou te koop staan?