Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BarbaLala schreef:Zou ik de link naar de groep mogen? Vind het leuk om te blijven volgen
Kan me voorstellen dat je moe wordt van het zwam hier TS.
FennyPower schreef:Ts heeft wel een Facebook groep aan gemaakt waar ze soms foto's plaatst
https://www.facebook.com/groups/4437520 ... ?ref=share
herr_balou schreef:Ania schreef:Topic wordt nu meer een "mag ik in je facebook" bedeltopic dan dat het inhoudelijk iets toevoegt
Ja, inderdaad. Sowieso raar dat die mensen niet een PB sturen maar in het openbaar gaan bedelen, de sloebers.
Ik hoop dat TS strenge selectie toepast en wens haar veel succes.
Arabesk schreef:Er moet toch ergens iemand zijn die dit dier herkent? Valkjes zijn nou niet bepaald doorsnee.
Google geeft wel een startlijst van de KNHS met een paard met twee van de drie namen die het dier heeft... Maar of dat dezelfde is.
elnienjo schreef:Libera schreef:Weet eigenlijk niet of ik als eigenaar zo blij zou zijn dat het dier nu gereden gaat worden…. Hopen maar dat er niemand naar op zoek is dan
Een eigenaar die niet actief op zoek is naar zn paard heeft wat mij betreft niet zoveel meer te willen.
elnienjo schreef:Libera schreef:Weet eigenlijk niet of ik als eigenaar zo blij zou zijn dat het dier nu gereden gaat worden…. Hopen maar dat er niemand naar op zoek is dan
Een eigenaar die niet actief op zoek is naar zn paard heeft wat mij betreft niet zoveel meer te willen.