Nr 1 van vandaag had ik goed gevoel bij maar hij was al verkocht voordat ik thuis ben gekomen, zo gaat het blijkbaar nog steeds.
Nr 2 was een tof paard echt! braaf, kwaliteit zat, noem maar op, maar ik had er gewoon helemaal geen klik mee, zo raar, zelfs op de grond niet echt

Nr 3 was wel meer mijn type maar nog heftiger dan Fly in het algemene Fly-zijn

Overigens een ENORM vervelende situatie gehad met nr 3, proefrijden was op vreemd terrein (rijvereniging) en er kwam ineens een willekeurige toeschouwer met d'r gezelschap heel bemoeizuchtig doen over het feit dat het paard volgens hem door mijn rijden niet goed tot dragen kwam in galop, meer ontspanning dan aanspanning had en dergelijke super relevante rijtechnische issues

Dat vind ik persoonlijk niet kunnen, ongevraagd onbekende mensen "trainingsadvies" geven zonder de combinatie ooit gezien te hebben noch enig verstand van context. Dat was namelijk iemand die dat paard ook absoluut niet kende maar toevallig op dezelfde locatie kwam rijden oid. Van mij mag men altijd ingrijpen als het om welzijn van het paard gaat

Ik heb sowieso al jaren onwijs veel last van faalangst met rijden, vandaar toen maar het paard uitgestapt aan een lang teugeltje en naar huis gegaan

Misschien is paardloos zijn maar beter, met mijn andere hobby's krijg ik niet alleen zo'n gezeik niet maar zelfs aanmoediging van andere sporters