En inmiddels zo..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gelukkig mijn moeder wel!
(daar moesten we over een week voor bellen als het nog niet over was)
fransje23 schreef:Babyface!

helaas door alle pech al veel onderzoeken verder namelijk in de afgelopen weken. Maar het doet niet al te veel met hem gelukkig!
.Geryon schreef:Dankjewel!
Ja ik ben super blij dat ze zo gehandeld hebben! Het was ook echt nodig de dierenarts en mocht het eigenlijk niet nodig zijn geweest, zou ik alsnog blij zijn met de voorzichtigheid en de goede zorgen.
Ik voel me ook niet op kosten gejaagd omdat het achteraf mee bleek te vallen, maar omdat gezegd werd dat ie naar de kliniek moest terwijl de dierenarts dat niet heeft gezegd. Die zei bij geen verbetering. Gezien de enorme verbetering hoefde hij dus eigenlijk al niet naar de kliniek (van de dierenarts)
Maar dat heb ik niemand gezegd en wil ik ook niet omdat ik niet wil dat mensen denken dat ik niet dankbaar ben, omdat ik ze echt zeer dankbaar ben. Het is alleen jammer van de miscommunicatie.
Bizar dat het zo snel over was bij die van jou zeg fransje! Wel heel fijn.
Arm paard.
Hij was wel lekker fris, maar hij was ook nog niet naar buiten geweest. En hij raakte een paar keer in de knoop met zijn achterbenen, maar dat zal straks wel helemaal goedkomen als hij wat sterker wordt
Hij is wel een beetje een homo-hengst zo met zijn blinghoofdstel en roze peeskappen 
en ook fijn zulke stalgenoten die voor je durven te bellen naar een dierenarts!
ik zag op marktplaats dat jullie een verzorger/groom zochten, wist niet dat je zo dichtbij zit (iets van 14km volgens marktplaats)! (Ik herkende de foto uit je fotoshoot haha)
Met 13 paarden wordt het toch wel een flinke smak geld als je steeds hoofdstellen á €100 gaat kopen

En aangezien ik weiger iedere dag alle riempjes aan te passen/het bit te vervangen moest er dus nieuw spul komen. Maargoed, dit hoofdstel gebruikte ik eerst voor onze andere hengst Max, maar die is verkocht.
En dan zie ik bij mijn vriend 30 trekpaarden lopen en dan denk ik HOE DAN.