Triest arme Kareltje. Je onderbuik gevoel was toch blijkbaar goed,zijn hartslag en waarschijnlijk toch nog iets in zijn lijf. Fijn dat hij bij jou weer kon genieten en dat je hem die kans gaf.
heel veel sterkte gewenst. Lijkt me ook heel vervelend dat je er niet zelf hebt bij kunnen zijn. Jammer dat het niet zo heeft mogen zijn jullie hebben alles voor hem gedaan wat mogelijk was.
Ik zie het ook nu pas. Mist, ik vind het heel naar voor je dat het zo gelopen is met Kareltje. Je hebt alle narigheid van het verleden van Kareltje niet op kunnen lossen. Maar je hebt hem een fijne tijd gegeven en daarvoor heb ik heel veel respect. Wat zal het zeer doen dat hij niet hier heeft mogen blijven maar troost jezelf met de gedachte dat je niet meer had kunnen doen. Mensen met een hart van goud heeft deze wereld nodig en daar ben jij er 1 van! Nog veel sterkte!
carool
Geplaatst: 13-03-17 08:39
Lieve Mist,
Eens in de zoveel tijd ontmoet je een bijzonder mens, die zo uit t niets op je pad verschijnt. Na je verhaal gisteren toen je spulletjes kwam brengen voor onze opvangpaarden bleef Kareltje hangen. Weer zo'n verhaal wat heftig binnen komt en waarvan ik dan denk Waarom....... zoveel leed, zoveel pijn. Wat heeft dit lieve dier fout gedaan om zo te worden behandeld....
Daar zal niemand antwoord op kunnen geven, maar ik wil jou ontzettend bedanken dat je Kateltje hebt laten voelen dat hij er mocht zijn, dat hij liefde heeft mogen ervaren. En dat er iemand is geweest die niet de kop in t zand stak, maar actie ondernam.
Je bent een kanjer, de pijn die je voelt omdat je Kareltje niet langer hebt kunnen geven wat je hem graag wilde geven kan ik goed begrijpen.
Ik hoop dat de mensen die dit op hun geweten hebben worden gestraft, en iedereen daarom heen die hebben gekeken maar hun ogen hebben gesloten voor dit leed.
@carool wat heb je dat lief en mooi geschreven. Ook al sta ik op mijlenver afstand, ook bij mij zijn Kareltje, Mist en de andere mensen uit dit topic bijgebleven.
Idd! De kosten, de liefde en gewoon het initiatief dat weinige van ons zou nemen! Je bent een kanjer en wat moet jij kwaad zijn nu jij weet wat er deze pony allemaal is aangedaan.
Mensen moeten zich schamen!
Je bent een geweldig mooi mens dat jij alles op alles hebt gezet om deze kleine vergeten pony nog een paar weken te geven in de spotlight!
Veraaaaah
Geplaatst: 02-04-17 20:32
Kareltje komt van de manege vandaan waar mijn paard staat.
Laatst bijgewerkt door Veraaaaah op 02-04-17 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt