Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Helaas inderdaad niet de eerste keer dat ik zoiets lees over een wielrenner in combinatie met paarden. Zelf ook soortgelijke ervaringen meegemaakt, terwijl je zou denken: ruimte zat om beide te kunnen genieten van je hobby zonder last van elkaar te hebben. 
) is dat hij zo goed bij je blijft en op je past, al is hij nog zo geschrokken.
. Ik zei: "Jammere is dat je niet snel een foto genomen hebt ... ".
. 

). En we zijn in een keer over een hele enge streep op de weg gereden, zonder dat hij moeilijk deed. Toen we weer terug op stal waren heeft hij lekker in de paddock kunnen spelen met zijn vrienden.

.
stoer!
. We begonnen met 15 minuten stappen, toen 5 min draven, 5 min stappen, 5 min draven, 5 min stappen, 5 min draven, 20 min stappen. Toen we bijna weer bij stal kwamen, kwamen we een oude stalgenoot tegen die op het paard van een stalgenoot aan het rijden was. Ze vroeg of ik nog een rondje mee ging want ze ging toch alleen maar stappen. Dus waarom niet? En daar gingen we weer. We hebben een rondje AH uitgestapt van 5 km
.

Over de hartslagmeters ken ik zelf niet veel. Is er misschien een plaats op het lichaam vh paard waar je de hartslag kan voelen, zoals bij de mens?
de losse elektroden plaats je onder je zadel en je singel.
Ik ga even op Marktplaats zoeken voor iets. Het is wel handig om te hebben want dan leer ik Duck ook beter kennen en kan ik inschatten hoe lang hij nodig heeft om zijn hartslag weer onder de 60 te krijgen.

!