Haha "daar heb ik het geduld niet voor" je bent iig wel heel eerlijk
Ja dat ken ik wel

@Kimley Jij ook bedankt
VD is zo leuk, ik raad het je echt aan! ^^ Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

VD is zo leuk, ik raad het je echt aan! ^^
Beeld jezelf in dat het gewoon hele grote honden zijn haha
Er zijn gelukkig genoeg sites waar je het op de goede manier kan leren (ook heel veel die je moet negeren
) 

)

maar ik beloof morgen netjes op iedereen te reageren!

kunnen mee op pad 
, heb wel een bijrijdster die er weleens op rijdt, zou met haar mee kunnen, maar die andere pony heeft waarschijnlijk last van haar rug. Begon te bokken met rijden enzo, heb besloten er niet meer op te rijden. Al zeggen sommige mensen dat ze er gewoon geen zin in heeft... Maar ik heb weleens vaker maanden niet gereden en dan kon ik er zo weer opstappen, in de bak valt het mee. 
. JolisaJ schreef:Ik lees vanaf het begin al stilletjes mee, maar zou ik ook mee mogen kletsen?Ik heb een b pony, denk rond de 1.25m.

Blacky schreef:Hoi! Mag ik ook mee kletsen?
Had hier al eerder een berichtje geplaatst maar die had ik een beetje snel getypt en ben daarna dit topic kwijt geraakt..
Eline91 schreef:Zo, gezellig is het hier zeg!
Magic heeft het super geweldig fantastisch gedaan vandaag!![]()
Ondanks dat we thuis heel veel problemen hebben met spanning voor de wagen, hebben we lekker rustig dressuur en vaardigheid kunnen rijden vandaag! Geen stress, geen drama, geen spanning, we hebben gewoon gereden en er het beste van gemaakt
Foto van vandaag, met (passend) oornetje trouwens
[ [url=m/skUBbs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Robiin18 schreef:Leuk dat deze topic bestaat!
Ik ben Robin en ik ben 25 jaar. Ik kom uit Oirschot en heb 1 eigen pony genaamd Yanto![]()
Yanto is een Welsh kruising van 6 jaar (vraag me niet met wat hij gekruist is, als iemand een idee heeft hoor ik het graag!) en ik heb zoveel plezier van hem! Ik krijg wel ontzettend vaak de vraag waarom ik voor een pony heb gekozen aangezien ik zelf 1,77 ben en mijn pony 1,17.
Ik heb ervoor gekozen omdat ik door lichamelijke redenen niet consequent genoeg kan rijden (niet met regelmaat kan blijven rijden). Ik wil ook laten zien dat wat je normaal allemaal op je paard doet, ook naast je paard of pony kan, in vrijheid.
Ik heb niks tegen rijden of wat dan ook, ik doe het zelf erg graag! Ik wilde voor mezelf gewoon wat anders![]()
[ [url=m/qkaCkQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tyrcanol schreef:Nee niet mijn ding
Daarbij is mijn merrie oa IR en heeft ze cushing dus eten als beloning werkt absoluut niet helaas.
Ik hou het wel bij hobbelen, en vandaag met vriendlief er over gehad dat hij er toch wel achter staat als ik het mennen terug op ga pakken.
Hij wil dan wel dat ik een mencursus doe en uiteraard dat ik niet alleen op pad ga
Wellicht Renske een keer lief aankijken
Blacky schreef:Hoi dames!
Iedereen lekker van het weer genoten vandaag? Het was net lente! Heerlijk.
Ik zou morgen even op iedereen reageren als ik achter m'n laptopje zit.
In ieder geval welkom Robin! Wat een gave pony!
Ik heb even snel een vraagje.. Vandaag bij Maaike even peesjes van mijn oude pony gepast, vinden jullie deze haar goed zitten? Dit is maat pony. (Grrrr witte pony's en zand)
[ [url=m/9IsGvc.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan het bit.. Zit deze te krap of juist precies goed? Had ergens gelezen dat wanneer je 2 rimpels bij de mondhoek ziet dat het dan goed zit maar las ook weer ergens anders dat dat complete onzin is.![]()
[ [url=m/aZuajc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alles wel helaas is maat pony gekocht en dit blijkt allemaal toch net iets te krap te zitten dus morgen alles voor maat cob omruilen.
Sorry voor deze egopostmaar ik beloof morgen netjes op iedereen te reageren!
Gucci_ schreef:Dankje![]()
Vind het nu ook vaak koud, heb wel een bijrijdster die er weleens op rijdt, zou met haar mee kunnen, maar die andere pony heeft waarschijnlijk last van haar rug. Begon te bokken met rijden enzo, heb besloten er niet meer op te rijden. Al zeggen sommige mensen dat ze er gewoon geen zin in heeft... Maar ik heb weleens vaker maanden niet gereden en dan kon ik er zo weer opstappen, in de bak valt het mee.
Ook nog een foto van haar nieuwe hoofdstel. Ik reed altijd bitloos maar ze is de laatste tijd veel pittiger dus heb er toch weer een bitje in gehangen. Heerlijk gereden. Ze is veeeel conditie kwijt maar dat bouwen we wel weer op.