Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

voltes in draf van hand veranderen in draf, klein stukjs verruimen in draf en ze deed alles echt ontzettend netjes! Goed om binnenbeen! En met echt weinig in mijn handen bewoog ze op. Beenhupen de bak door 

We hebben tot nu toe enkel rechtuit en volte werk gedaan en soms een keer van hand veranderen natuurlijk maar daar was het ook wel mee gezegd! na een kwartier is het lontje meestal ook wel op, wat begrijpelijk is.

(maar ze loopt hier zo knap
)

Eelmo schreef:Ik vind het heerlijk hoe je met zo'n rustige en relaxte instelling met haar aan het werk bent, ondanks je droom om haar naar het Z te rijden. Een fijn contrast met alle standaard sportpaarden die maar zo snel mogelijk wedstrijd klaar moeten zijn![]()
Hopelijk blijft het zo goed gaan!
Leuk dat je het gewoon gedaan hebt. Is voor Pluis ook weer een nieuwe ervaring

grote updates blijf ik hier ook zetten
maar daar komt meer op. 

jeetje77 schreef:Ik zocht je op fb, de naam kan ik vinden, maar vervolgens geeft ie aan dat er nog niks achter zit. Staan die instellingen dan wel goed al?? Ben namelijk wel nieuwsgierig naar je vorderingen verder. Al geef ik niet vaak reacties (ben ik niet zo goed in).
) en ik heb al een video gedeeld van Akkie, dus als goed is moet je hem gewoon kunnen volgen!
jeetje77 schreef:Ik krijg dit ervoor....
[ [url=m/lgwefG.png]Afbeelding[/url] ]