Ik heb Bas gemeten bij aankomst, 1.55. Volgende week maar weer eens doen, dan is hij een klein maandje hier. Ik heb de indruk dat hij vooral in de breedte groeit

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Art_Ificious schreef:Ik ben aan het kijken voor nieuw voer voor harley.
Ben hard aan het twijfelen tussen:
Vitalbix Daily Complete
of
Pure Stud
Art_Ificious schreef:dat klopt wel ja.
Het voer dat ik had van Aveve moest je ook 3kg per dag voeren.
Dat zou dus neerkomen op 1 kg 3x per dag of 1,5kg.
DMaar die pure stud ziet er gewoon zo goed uit omdat ze daar meer op moeten kauwen.
Art_Ificious schreef:dat klopt wel ja.
Het voer dat ik had van Aveve moest je ook 3kg per dag voeren.
Dat zou dus neerkomen op 1 kg 3x per dag of 1,5kg.
DMaar die pure stud ziet er gewoon zo goed uit omdat ze daar meer op moeten kauwen.
Art_Ificious schreef:Omwille van het feit dat het ruwvoer is.
Harley krijgt wel hooi, maar dit verspreid hij over zijn stro wat hij daardoor ook bemest en urineert en dus de helft minder ter beschikking heeft omdat hij een heel deel niet opeet.
Ik zou ook een hooinet kunnen aanschaffen maar de stalbaas geeft het hooi via het luik in de staldeur. Die extra moeite om het in een net te proppen wil ik hem ook niet aandoen. Hij heeft al werk genoeg.
Art_Ificious schreef:Omwille van het feit dat het ruwvoer is.
Harley krijgt wel hooi, maar dit verspreid hij over zijn stro wat hij daardoor ook bemest en urineert en dus de helft minder ter beschikking heeft omdat hij een heel deel niet opeet.
Ik zou ook een hooinet kunnen aanschaffen maar de stalbaas geeft het hooi via het luik in de staldeur. Die extra moeite om het in een net te proppen wil ik hem ook niet aandoen. Hij heeft al werk genoeg.