Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kletskousz schreef:StalNollie schreef:oplichter of niet dat heeft nu niks met de verkoop te maken. maar over enkele maanden heeft dit paard al meer gekost al dat je nu een keuring laat doen. en anders zou ik zeggen laat hem gaan dan weet je zeker dat hij niks meer kost en niet de handel in gaat. je krijgt hem zo niet verkocht en al helemaal niet voor dat geld
hier een adv niet paard gerelateerd maar een jurk staat er 2 op de foto linkse is al verkocht die is zwart en rechtse rood staat te koop. staat ook duidelijk in adv krijg ik toch een mail dat iemand interesse in de zwarte linkse heeft..! tja daar heb ik maar niet op gereageerd haha.
Moedeloos van de mensen die niet kunnen lezen!
Al ben ik opzoek naar een zadel, wil persee dat type en merkzadel. Nieuwprijs ligt rond de 600/700 euro nieuw. Alleen dat budget is er nu even niet. Zie ze op Mp een enkeling staan, vraagprijzen 500,- bied netjes 400 euro en willen ze niet mee akkoord gaan of van de andere krijg je geen reactie. Tja ze staan allemaal 2,5 u rijden hier vandaan en zulke bedragen maak ik niet over naar vreemde
Esprit4 schreef:Het is echt niet zo dat wij niet met een kreupel paard naar de dieren arts gaan hoordenk dat onze paarden een heel luxe leven hebben vergeleken met vele andere paarden in nederland
der is ook al zoals ik al zei een dierenarts bij geweest
Kletskousz schreef:Kletskousz schreef:[quote="StalNollie"
oplichter of niet dat heeft nu niks met de verkoop te maken. maar over enkele maanden heeft dit paard al meer gekost al dat je nu een keuring laat doen. en anders zou ik zeggen laat hem gaan dan weet je zeker dat hij niks meer kost en niet de handel in gaat. je krijgt hem zo niet verkocht en al helemaal niet voor dat geld
hier een adv niet paard gerelateerd maar een jurk staat er 2 op de foto linkse is al verkocht die is zwart en rechtse rood staat te koop. staat ook duidelijk in adv krijg ik toch een mail dat iemand interesse in de zwarte linkse heeft..! tja daar heb ik maar niet op gereageerd haha.
[/quote
Moedeloos van de mensen die niet kunnen lezen!
Al ben ik opzoek naar een zadel, wil persee dat type en merkzadel. Nieuwprijs ligt rond de 600/700 euro nieuw. Alleen dat budget is er nu even niet. Zie ze op Mp een enkeling staan, vraagprijzen 500,- bied netjes 400 euro en willen ze niet mee akkoord gaan of van de andere krijg je geen reactie. Tja ze staan allemaal 2,5 u rijden hier vandaan en zulke bedragen maak ik niet over naar vreemde
Daar zou ik ook niet op reageren.. Jij bied 20% minder dan de vraagprijs.
[/quote]
Destination schreef:Maar ze noemt de nieuwprijs toch?
Ons paard staat te koop wegens tijdgebrek ivm studie. Vraagt iemand of we willen ruilen. Uhmm, als ik nu geen tijd heb voor mijn paard, heb ik ook geen tijd voor een nieuw paard?
ze kosten 600/700 euro nieuw. Is geen zadelmarkt zadels, wil mijn paarden langer heel houden 
Kletskousz schreef:Haha ja als het zo makkelijk ging, dan was het dier allang weg toch? Mensen lezen vaak echt niet kijken alleen naar de foto's en als het ze aanstaan gaan ze eens een mailtje sturen terwijl 9/10 vragen gewoon in de advertentie staan.
Dat is ook een rede om voor mij een advertentie gewoon zakelijk te houden. Leeftijd,papier, niveau geschikt voor wat voor soort ruiter. Gekeurd/ongekleurd.Destination schreef:Maar ze noemt de nieuwprijs toch?
Ons paard staat te koop wegens tijdgebrek ivm studie. Vraagt iemand of we willen ruilen. Uhmm, als ik nu geen tijd heb voor mijn paard, heb ik ook geen tijd voor een nieuw paard?
Zoë je moet wel goed lezen heze kosten 600/700 euro nieuw. Is geen zadelmarkt zadels, wil mijn paarden langer heel houden
500 euro voor een tweedehands zadel wat gebruikt is en wat nieuw maar 200 euro duurder kost is vind ik wat 'duur' dan vind ik 400 euro een net openingsbod.

)
).. ik mocht geen pony tot de geiten weg waren.
2geiten in 1klap zeg maar.
Kimmie1974 schreef:Wij kochten vorig jaar via MP een 17-jarige Fell pony merrie. Mensen hadden haar bijna 10 jaar gehad, maar hun dochter ging nu studeren, in de advertentie stond dat goed huis belangrijker was als de prijs en ze graag wilden komen kijken. We kochten haar uiteindelijk voor de vraagprijs (ben geen goede handelaar geloof ik, maar een bomproof kinderpony is dat wel waard). Toen we haar kwamen ophalen stond de hele familie te huilen bij het afscheid, inclusief de bijrijdsters. Ik voelde me bijna bezwaard haha en heb nog onze adresgegevens gegeven en 's avonds nog geappt hoe het ging op het nieuwe adres. Wat denk je, NOOIT meer iets van gehoord. Daar kan ik eigenlijk nog steeds met mijn pet niet bij, typisch geval van uit het oog uit het hart blijkbaar
Zo kan het dus ook. Dat is een hele goede keuze geweest.
Was zo enorm leuk...
),ook omdat ze in de buurt waren.
) . Maar goed, die pony zou niet meer weggaan dus moest er een paard bijkomen. Stond toen al 2,5 jaar op de zelfde stal en een stalgenootje die er ook al zo lang stond had het paard te koop. Kwam mij vragen of ik dat paard niet wou uitproberen . Zo gezegd zo gedaan en ik was helemaal verkocht. Kende het paard ook al goed in de omgang omdat het desbetreffende paard het weidemaatje was van mijn pony. 2 weken later zouden de laatste financiële dingen worden afgerond en dan zou hij de volgende dag verhuisd worden naar een nieuwe stal met 6 tot 8 uur weidegang (hadden nu zo'n 3 uur) . Dus zij op die stal wezen kijken omdat ze wou weten waar die terecht kwam . Werden mijn ouders de avond van de betaling gebeld dat het toch niet door ging. Ik had namelijk nog niet genoeg ervaring voor dat paard (oké is was 14 maar ze kende mij al 2,5 dus dat had ze dan ook wel eerder kunnen verzinnen) en daarbij vond ze de stal waar we naartoe zouden gaan niet oké , want daar stonden ook fjorden en Tinkers en haar paard was toch echt te goed om daar tussen te staan. Paard was B-SGW L-dressuur en B-springen en had geen hele bijzondere afstamming. Je snapt waarschijnlijk wel dat we toen even met onze bek vol tanden stonden. Maargoed , ze heeft uiteindelijk het paard verkocht aan een manege
en ik heb al een paar jaar een geweldig paard die ik voor geen goud zou willen inruilen