_Anke schreef:2at een leuke shet![]()
Ik volg ook
Dankjewel!
Leuk dat je ook volgt ! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ook met z’n 2en weer dus extra zwaar, brave pony dat het is! Morgen hoeft ze niet weer 

freetorun schreef:WEer even bijgelezen/gekeken. Wat een ontzettend schattige kerstkaart(foto's)! Hoe groot is ze eigenlijk? Ze ziet er soms zo mini en schattig uit!
Ze is ook best wel mini haha! Ze zit zo rond de 80-85cm, ik denk zeker niet groter (maar ook niet kleiner). Moet haar eigenlijk weer eens even gaan meten, want dat is ook alweer 2 jaar geleden ofzo :’) Ook nooit officieel gemeten hoor trouwens. Maargoed ze is dus niet heel groot nee

Is nog veel oefening voor nodig hoor, maar ze doet het zo braaf! Heerlijk gemend toen:

Gelukkig niet téveel modder en ze deed het goed 

wat goed! Jullie zijn goed bezig, echt leuk om te lezen.
Al moet je er nog steeds niet recht voor gaan staan hoor, dan is ze nog steeds een skippybal
Al zie ik al wel weer genoeg regen voorspeld staan...
Niet super fanatiek en vaak, maar het lijkt me zo leuk om met Luna op pad te gaan en we vinden het mennen beide erg leuk, dus of we er wat van kunnen zien we vanzelf wel weer
Ik had altijd gegokt op 80cm en die gok bleek goed te zijn! Klein ding is het toch ook

Ik heb de braafste pony ooit..