Ze moeten nog zo ontzettend veel leren. Mijn vriend had de longeerlijn losgemaakt. Bleef mijn pup staan, wat moet ik nou? Ik voel me helemaal alleen en waar heen moet ik precies gaan? Toen heeft mijn vriend er toch maar even een zweepje erachter gedaan. En toen snapte mijn dametje het opeens weer. Hup in de vooruit!
Ik vind het wel fijn, het maakt me meer bewust bij de oudere paarden. Het zijn maar van die kleine dingetjes maar je gaat er toch beter op letten
Daminka is afgelopen week voor het eerst naar de springruiter gegaan, eerst had ze geen flauw idee wat ze moest doen, maar aan het einde ging het goed! Super trots op dr
Hai, Ik heb waarschijnlijk ( hangt van de klinisch en rontgenkeuring af) over 14 dagen ook een 3 jarige thuis die dit jaar beleerd gaat worden. Ik hoop dat ik jullie mag volgen
Gisteren met puppymans een half uurtje langs de weg gewandeld, vindt hij super. Hij loopt de hele tijd rond te kijken en met z'n oortjes te draaien, maar is nergens bang van.
yeentl en mallootje, wat zijn jullie lekker veelzijdig bezig met jullie paarden.
Ik ben die van mij wat vertrouwd aan het maken met de trailer. Hij had er al wel een keer of 3 in gestaan in zijn leven maar ik wil hem straks echt alleen kunnen laden dus pak het stap voor sta aan. Niet nodig blijkt. Een hoop herrie achterin: hij staat stabiel genoeg om te schrapen. En heel braaf wachten bij het uitladen. Leuk cool beest!
Succes Leonie met je nieuwe paard! Leuk dat hij binnenkort naar huis komt. Ulysses welkom! Leuk loveslympie, altijd spannend de eerste keer over een hindernis
Helaas bleek die van mij na (of eigenlijk sinds een week voor) de verhuizing behoorlijk hengst. De eigenaar van de nieuwe stal zag het helemaal niet zitten en er werd een andere oplossing bedacht, hij zal de komende maanden getraind worden door Fabio Nunes van Lusitano Sport Horses. Helaas kreeg hij door alle drukte (nog voor we plannen konden maken voor vervoer naar Fabio) koliek en staat nu al sinds donderdag op de kliniek in Leusden. Het gaat heel goed met hem en hij mag binnenkort verhuizen. Ik ga het dus niet meer zelf doen maar zal wel af en toe een update plaatsen hoe hij het daar doet en ik hoop er snel zelf op te zitten.
Die van mij is overigens trailer mak geboren, veearts was nogal verbaasd dat hij zo een onbekende trailer in wandelde
Ik heb vanavond voor het eerst los gegaloppeerd met Danica Helemaal alleen rond gestuurd en kan ze zelf netjes in galop zetten en weer terugrijden op zit Zo blij mee!
Het moment van onze eerste zelfstandige galop lijkt bij ons nog ver weg. Tijd en hulp gebrek zorgen er voor dat wij het heel langzaam aan doen. Maar gaaf hoor coberlina!
Ik denk dat ik een vroege puber heb.. Vorige week de vooruit kapot, dat was dan gefikst, maar vandaag kon meneer ineens niet meer stilstaan om op te stappen. 5x erop en eraf tot dat knopje ook weer hersteld was en daarna wel nog fijn kunnen rijden.. Altijd een verrassing die kleuters! In omgang begint hij ook wel af en toe de grenzen op te zoeken, maar hoort erbij vrees ik