Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
minouesmee schreef:Ik weet het ja, maar ik heb nu al twee paarden gehad met peesblessures en daar wil ik niet meer aan beginnen.
Pinda_Dipje schreef:minouesmee schreef:Ik weet het ja, maar ik heb nu al twee paarden gehad met peesblessures en daar wil ik niet meer aan beginnen.
No offense, maar peesblessures zijn meestal training/stalmanagement gerelateerd en hebben niets/weinig met genetische aspecten te maken. Ik zou me persoonlijk dus eerst eens afvragen welke bijdrage je zelf wellicht hebt geleverd aan de eerder ontstane peesblessures, alvorens een eis neer te leggen in je zoekplaatje welke nagenoeg niet haalbaar is, noch te controleren.
Marus schreef:Ik ben rustig om me heen aan het kijken, het heeft geen haast.
Misschien dat ik ook wel wacht tot het voorjaar, dan is de trouwerij in zicht en gaat mn kleine meid naar de basisschool. Dus tijd zat!
Maar als ik nu mijn ''droompaardje'' tegen kom dan kan het zijn dat ik eerder toehap.
christel82 schreef:Marus schreef:Ik ben rustig om me heen aan het kijken, het heeft geen haast.
Misschien dat ik ook wel wacht tot het voorjaar, dan is de trouwerij in zicht en gaat mn kleine meid naar de basisschool. Dus tijd zat!
Maar als ik nu mijn ''droompaardje'' tegen kom dan kan het zijn dat ik eerder toehap.
Dit zouden zomaar mijn woorden kunnen zijn
Ben nog volop aan de studie bezig waarvan ik hoop in maart af te studeren. Tot die tijd rijd ik lekker een paard van een vriendin. Als ik eerder een geweldig leuke 2 of 3 jarige tegenkom geen probleem. Maar ik neem de tijd.