En daarom heb ik ook altijd geleerd : kraak een paard niet af in het bijzijn van de verkoper, Dat heeft niks geen nut. Bekijk het paard neem iemand mee die er ook veel doel over heeft. Bespreek samen hoe je over het paard denkt wat de min en plus punten zijn. Vertel de verkopen wat voor prijs je ervoor over hebt en probeer dan naar elkaar toe te komen. Jij weet dan voor jezelf wel wat voor prijs je voor dit paard over hebt. Als een paard een bemerking heeft ben ik altijd wel heel eerlijk ,dan wil ik weten hoe d ernst is en als mensen dan denken dat het niet veel uit maakt en het toch wel een ernstige bemerking blijkt te zijn dan zeg ik dat wel.
Goos_Horses schreef:Voor particuliere verkopers komt vaak een stuk emotie erbij kijken, om dan te horen dat jij je paard die je altijd met veel plezier en alle liefde verzorgt en getraind hebt en dan komt er zo'n leuke kijker die je harde werken met de grond gelijk maakt. Zal de waarheid zijn, maar als kopers kijken wat er in een paard zit lijkt vrij lastig in deze tijd nu marktplaats overspoeld word door leuke huis/tuin en keuken paarden.
.