Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
verography schreef:Ik wacht nog op dat publiekelijke excuses van je nikilover, want helaas weet ik niet wie jij allemaal hebt gepbt over mij. En als jij het niet doet geef ik hier wel even tekst en uitleg.
jesito schreef:Een jaar of 15 geleden waren we aan het rijden op mijn toen erg drukke arabiertje en hoorde in de verte al die hard pratende wielrenners komen.
In het duits hoorde ik iets van zal ik 'm laten schrikken.
Voor hij er erg in had stak ik mijn springzweep uit, pats dat rubbere handvat raakte hem net.
verography schreef:Ik wacht nog op dat publiekelijke excuses van je nikilover, want helaas weet ik niet wie jij allemaal hebt gepbt over mij. En als jij het niet doet geef ik hier wel even tekst en uitleg.
Rocamor schreef:jesito schreef:Een jaar of 15 geleden waren we aan het rijden op mijn toen erg drukke arabiertje en hoorde in de verte al die hard pratende wielrenners komen.
In het duits hoorde ik iets van zal ik 'm laten schrikken.
Voor hij er erg in had stak ik mijn springzweep uit, pats dat rubbere handvat raakte hem net.
en zo komt paardrijdend nederland aan haar slechte naam....
nikilover schreef:quera schreef:Daarom reed ze ook in een bak en niet buitennikilover
waar WEL jonge kinderen met hun pony's aan het inrijden waren!
als je je paard niet onder controle kan houden, dien je er ook niet op te stappen
[/quote]
en zoals ik weet is whisper lastig te berekenen.[/quote]
jesito schreef:en zo komt paardrijdend nederland aan haar slechte naam....
Noissue schreef:Ik wil verder geen party trekken ofzo maar waar moet je anders leren je paard onder controle te houden dan in de bak?
niet tijdens inrijden voor een wedstrijd als het druk is.. nikilover schreef:@ amykimmie.. hahaha![]()
Overigens is er hier 1tje die ik een keer zo hard bokkend, steigerend e.d door de bak heb zien gaan, vervolgens zo bijna door het hek van de bak, dat die hier niet moet zeuren dat je een paard' volledig onder controle dient te houden' wat een onzineen paard weegt gauw 500 kg. als die WILT en echt WILT houd je hem echt niet tegen..
. Overigens is deze valpartij zo'n, wat zal het zijn, 5 jaar geleden gebeurd. Of nikilover moet nog het exacte jaar weten, dan hoor ik dat graag van haar.nikilover schreef:quera schreef:Daarom reed ze ook in een bak en niet buitennikilover
waar WEL jonge kinderen met hun pony's aan het inrijden waren!
als je je paard niet onder controle kan houden, dien je er ook niet op te stappen
. amykimmie schreef:Nee, in de bak rijden is juist goed. Maar ga dan niet beweren bij hoog en laag dat je je paard ECHT ALTIJD onder controle hebt. Zoiets heet geloof ik liegen.
Nee, ik heb mijn paard niet altijd onder controle, maar daar lieg ik niet over!