Needje super en heel spannend ben benieuwd of dat straks jou dame word
Ja heb de ruiter er even af gehaald is een kennis van me en vind het niet eerlijk om haar open en bloot op internet te zetten hahaha
rayoow
Geplaatst: 22-03-12 12:03
Gefeliciteerd minimax =D
Ilsemarie
Geplaatst: 22-03-12 12:04
@seven: moet eerlijk zeggen dat ikd at eigenlijk wel heel mooi vind dat je de ruiter eraf gehaald hebt, geeft op een of andere manier toch een heel rustig beeld zo!
Dat weet ik wel zeker Soms moet je even niet meer zoeken tot er wat nieuwe dieren opstaan want als ik nu kijk wat ik zoek staat er al 3 weken niets nieuws op.
Er staat een best leuke merrie op trouwens maar dat is weer een jong dier die ik alles zou moeten leren
FahyaFemke
Geplaatst: 22-03-12 12:33
ulfeino: jij zoekt dus een Fries? ik ben ook zo, per mail is makkelijker voor mij betreft mn werk, en kan ik er even over nadenken. en daarna afspreken.
ben even de naam kwijt maar die haar bijrijdfries gaat bespreken te kopen: jeej!! spannend en needje ook spannend keuren!!
minimax gefeliciteerd!!
en ik zoek niks op het moment. er moeten er juist 2 weg. En dat was ook mijn insteek dat ik altijd zomaar hier meelees, en dacht toen ik zal eens reageren en nu ben ik een kletskous van mezelf, vooral op fora dus vandaar
Nellekeee
Geplaatst: 22-03-12 12:36
foutje dubbelpost
Laatst bijgewerkt door Nellekeee op 22-03-12 12:39, in het totaal 2 keer bewerkt
Nellekeee
Geplaatst: 22-03-12 12:37
@Seven en Welmoed, soms word ik er best moedeloos van. T is zulk mooi weer voor buitenritten en alle leuke buitenconcoursen komen er aan. Heb ik niet eens een paard (Dat klinkt echt heel verwend eigenlijk) Toen ik niks zocht waren er tientallen die zo mooi en leuk waren en nu; bij 6 houdt het wel op.
Oftewel Marktplaats en sporthorses moe. Maar jullie voorspelling was toch met mooi weer weer veel leuke paarden op internet?!
Laatst bijgewerkt door Nellekeee op 22-03-12 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt
@ nellekee ik word er inderdaad ook een beetje moedeloos van. Ik zie nu ook een hele leuke schimmelruin staan op mp, 3 jaar en nog maar net zadelmak.. moet ik eigenlijk niet hebben maar hij trekt me echt heel erg.
omdat er zo weinig leuks is ga je je eisen aanpassen he, moet eigenlijk niet. Maar een 3 jarige is wel erg leuk om zelf verder op te leiden! Maar erg onhandig/onmogelijk als je eigenlijk direct de sport in wil