Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nicky_rilana schreef:ik vindt die 1e een beetje traag en zijn hals staat er niet op
die 2e ook niet echt zijn hals er op, en voor 8000 euro vind ik hem niet goed genoeg lopen,
dat zijn typisch antwoorden waar ik niks mee kan het zijn nog jonge paarden ik weet niet wat jij wilt zien.grauwman schreef:Vindt de discovery het leukst tita.
Kreeg je geen problemen met de verzekering omdat je je paard niet liet keuren Marcella_e?
vind ik ook is wel wat van te maken hoor...twijfel of ik het echt wil want 3 paarden in pension wordt een duur grapje.tita schreef:nicky_rilana schreef:ik vindt die 1e een beetje traag en zijn hals staat er niet op
die 2e ook niet echt zijn hals er op, en voor 8000 euro vind ik hem niet goed genoeg lopen,dat zijn typisch antwoorden waar ik niks mee kan het zijn nog jonge paarden ik weet niet wat jij wilt zien.
Maar de eerste is wat kortig maar goed in zijn hals..juiste lengte niet te diep en oprichting is niet aan de orde.
De 2e zal duurder zijn dan 8000 euro iig de vraagprijs niet goed genoeg lopen is een antwoord waar je helemaal niks mee kent.