. Ik ben ook blij met mijn grote merrie, mijn ZZL paard is 1.68m maar erg gespierd, anders toont 1.68m echt te klein bij mij. @studiemiep; er worden je opeens allemaal leuke kleine paarden aangeboden haha!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Is maar net waar je prioriteiten en wensen liggen natuurlijk, heb ook helemaal niets tegen mensen die wel zoveel uitgeven
Mocht wintec nu echt niet gepast hebben hadden we wel wat anders gezocht maar het past, dus leuk voor onze portemonnee
ikke schreef:xJasmijn schreef:Hier in de buurt heb je een stal/manege, binnen en buitebak excl. Voer voor 450 euro per maand, neit normaal hoeveel! En dan moet je ook nog eens 25 euro per maand betalen voor een halve hectare zandweide...
Gelukkig komt mijn pony aan huis te staan...
Die daar langs de snelweg zeker...........
bit schreef:Een buffer moet je natuurlijk altijd hebben en een goed passend zadel is een vereiste. Maar dat kan je zo duur maken als je wilt. De aankoop van dekens kan je nog wel even uitstellen. (Ik blijf positief over de Nederlandse zomers