arabcarla schreef:hmmz morgen toch maar een keer kijken
hoe zag de verpakking eruit?
eehm... gewoon rechthoekig en er zat ook zo'n pompje bij.
maar moet je anders gewoon even vragen
maar ik heb hem toen ergens anders gekocht.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zidore schreef:nog meer mensen met ervaringen met de bal bij de paardjes?
zie een hoop die hem gekocht hebben, maar vinden ze het ook leuk? is het niet gevaarlijk? bestaat er niet toevallig een topic over zo'n bal?
ik ga toch ook maar naar de aldi denk ik...
yvonnedv schreef:yvonnedv schreef:Zo maar ff naar de Aldi, als het goed is hebben ze er 4 voor me apart gelegd.
Dat apart leggen was niet nodig geweest want er stonden nog dozen vol in Wolvega

Muzefee schreef:yvonnedv schreef:Zo maar ff naar de Aldi, als het goed is hebben ze er 4 voor me apart gelegd.
Dat apart leggen was niet nodig geweest want er stonden nog dozen vol in Wolvega
Serieus apart leggen? Doen ze normaal nooit, rare regels, de één wel de ander niet.
Maargoed, fijn dat je nog hebt kunnen halen!
Die bedrijfsleider in Wolvega, ik neem aan dat jij daar ook komt, is een hele aardige man en ik heb het vorige week maandag gewoon gevraagd en dat was geen probleem

Ik ga er vanmiddag achteraan bellen.
Wordt terug gebeld nog wat de status van bestelling is en hoever ze ermee zijn. Houd jullie op de hoogte.
Zelfs als ik iets uit engeland bestel heb ik het meestal binnen 5 werkdagen
Zij zag wel meteen dat mijn betaling al lang binnen was. Dus ik verwacht hem wel snel, anders ga ik hem zelf ophalen mocht hij nog niet verstuurd zijn. Scheelt mij ook verzendkosten.