Stel, er word een miljoen geboden..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fiesta98

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 13:06

xbearx schreef:
aangezien ik 13 ben en dus helemaal niks met 1 miljoen kan (ja voor studie later etc.) blijft mijn paardje gewoon hoor :P
daar kan ik dan tenminste wel wat mee ;)
en natuuuurlijk is het gewoonweg mijn maatje voor ever :j

wie betaald de stalling van jou paard???
denk je ouders?
laat ze het maar niet horen want dan ben je denk ik toch je paardje kwijt
krijg je vast een nieuwe van hun hihi en blijft er nog geld over ook voor leuke dingen

ik zou het wel doen.
dan is de toekomst voor mijn kinderen zeker.
zou echt veel geld vast laten zetten voor later voor hun.
en dan koop ik gewoon een ander leuk paard.
kan je ook veel plezier mee hebben en een band opbouwen

sevke

Re: Stel, er word een miljoen geboden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 13:11

In geschenkverpakking. Moet ik hem zelf brengen, of komen jullie hem ophalen ?
Wees realistisch mensen !
Ik heb al twee keer een paard voor veel geld kunnen verkopen (nee, geen miljoen :-D ), en het niet gedaan, en in beide gevallen achteraf veel spijt van gehad.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 13:15

..... dan deed ik er een hele grote strik omheen en ging ik hem persoonlijk afleveren met een doosje Merci erbij!

Tuurlijk wel, verkopen die hap!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 13:15

Nee hoor :D
Mijn paard is mijn maatje, hij is een deel van de familie, en mag hier tot zijn dood blijven :)

bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 13:23

ik zou een grote strik er omheen en vragen wanneer ik hem kan brengen!

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 13:25

Ze zijn TE belangrijk voor mij maar ze kunnen ook morgen dood op stal liggen.
Dus even realistisch zijn en er dus een hele grote strik omheen knopen ;)
Als mensen een miljoen voor je paard willen betalen zorgen ze er echt wel goed voor :P

nanette_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 13:28

Je verkoopt je vriend, vriendin, vader, meoder broer of zus ook neit zomaar?
Ik zou er wel 10 x over nadenken maar het uiteindelijk niet doen,,
1 miljoen is veel geld, Maar mijn paard is mijn familie, mijn alles. & die is niet te vervangen..

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 13:31

grote strik erom laai hem zelfs voor hun in en denk dat ik het geld gebruik voor een leuk huisje en wat andere dingen die ik nu graag zou willen aangezien de klik met het paard nu er niet echt is

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 14:29

toen ik het thuis vertelde zeiden ze allemaal als jij het niet doet brengen wij hem wel weg!! Haha
Maar goed voor een miljoen gaat hij de trailer in, overigens als het de slager is die een miljoen biedt blijft hij bij mij, hoe veel geld het ook is, die gedachten zou ik niet aan kunnen

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 14:43

Debbie schreef:
Als mensen een miljoen voor je paard willen betalen zorgen ze er echt wel goed voor :P

Jouw mening blijkbaar. En dat moet jij weten. ;)
Maar als mijn paard morgen dood zou gaan, zou ik hem nog niet vandaag verkopen, hoor. :n
Als jij een hele gelukkige relatie hebt met iemand, ga je toch ook niet vreemd met een ander, omdat jouw partner je alsnog morgen kan bedriegen (en ja, dat kan altijd, he)? Om maar even een l.llig voorbeeld te noemen? :D
Om maar niet te spreken, dat je partner ook kan doodgaan en dan heb je die lekkere vent/vrouw laten lopen met wie je eens lekker kon vreemdgaan. Yeah, right. :+
Ik snap je redenatie gewoon niet en sta er heel anders in.

En mensen die een miljoen voor mijn paard betalen, hoeven er echt niet goed voor te zorgen. Ze zouden hem bijvoorbeeld maar in een gouden stalletje zetten, nou, daar wordt die van mij niet echt gelukkig van, hoor. :n

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 14:46

Een miljoen? prima! Dan mogen ze mijn paard wel hebben, maar wel onder voorwaarde dat hij daar wel lekker elke dag genoeg beweging krijgt met vriendjes.
Want ik verkoop hem niet aan iemand waar ik weet dat hij het daar slecht gaat krijgen: een schuldgevoel kun je niet wegkopen.

Maarre als hij een mooi plekje krijgt, zeg ik: veeeeeeel plezier met hem! :D

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 15:18

Twiggy2008 schreef:
Debbie schreef:

Jouw mening blijkbaar. En dat moet jij weten. ;)
Maar als mijn paard morgen dood zou gaan, zou ik hem nog niet vandaag verkopen, hoor. :n
Als jij een hele gelukkige relatie hebt met iemand, ga je toch ook niet vreemd met een ander, omdat jouw partner je alsnog morgen kan bedriegen (en ja, dat kan altijd, he)? Om maar even een l.llig voorbeeld te noemen? :D
Om maar niet te spreken, dat je partner ook kan doodgaan en dan heb je die lekkere vent/vrouw laten lopen met wie je eens lekker kon vreemdgaan. Yeah, right. :+
Ik snap je redenatie gewoon niet en sta er heel anders in.

En mensen die een miljoen voor mijn paard betalen, hoeven er echt niet goed voor te zorgen. Ze zouden hem bijvoorbeeld maar in een gouden stalletje zetten, nou, daar wordt die van mij niet echt gelukkig van, hoor. :n

Ik ga dr ook echt niet van uit dat een van mijn paarden morgen dood op stal ligt maar het kan gebeuren!
En ik ben niet van plan mijn paarden voor altijd te houden.. Klinkt erg banketstaaf misschien maar ik doe het toch voornamelijk voor de sport. Als ik een paard in het Z2 heb zoek ik graag een geweldig huis voor haar waar ze iemand anders veel kan leren. En dan ga ik weer beginnen met een jong paard. Als ik een miljoen krijg geboden en ik weet dat mijn paard ineen afgevallen stalletje komt te staan zonder aandacht of wat dan ook dan doe ik het ook heus niet hoor. Maar bij mijn pony's was het gewoon zo dat het voor die mensen een hele investering was en dat ze er super goed voor zorgde en ook heel zuinig mee waren. Ik denk maar zo; Ze kunnen morgen heel ernstig geblesseerd (of zelfs dood..) raken en dan heb je niks meer. En ik vind je vergelijking van paard en vriend echt compleet nergens over gaan... O:)

Stanzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 15:27

Die van mij mogen ze halen voor 1 miljoen!

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 15:28

aerdenhout1 schreef:
Een grote gouden strik zoeken! Voor 1 miljoen zal hij vast wel een goed huis krijgen.
Mijn honden zou ik zelfs voor 10 miljoen niet verkopen.

Hoezo die worden dan echt wel goed verzorgt hoor...

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 19:01

nanette_bokt schreef:
Je verkoopt je vriend, vriendin, vader, meoder broer of zus ook neit zomaar?
Ik zou er wel 10 x over nadenken maar het uiteindelijk niet doen,,
1 miljoen is veel geld, Maar mijn paard is mijn familie, mijn alles. & die is niet te vervangen..

Mijn paard staat voor mij een heel stuk lager dan mijn familie en dat is nou net de reden waarom ze eruit zou vliegen. Ik kan mijn kinderen dan een geweldige toekomst geven, dat is me veel meer waard dan een dier.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 00:45

Debbie schreef:
Ik ga dr ook echt niet van uit dat een van mijn paarden morgen dood op stal ligt maar het kan gebeuren!
En ik ben niet van plan mijn paarden voor altijd te houden.. Klinkt erg banketstaaf misschien maar ik doe het toch voornamelijk voor de sport. Als ik een paard in het Z2 heb zoek ik graag een geweldig huis voor haar waar ze iemand anders veel kan leren. En dan ga ik weer beginnen met een jong paard. Als ik een miljoen krijg geboden en ik weet dat mijn paard ineen afgevallen stalletje komt te staan zonder aandacht of wat dan ook dan doe ik het ook heus niet hoor. Maar bij mijn pony's was het gewoon zo dat het voor die mensen een hele investering was en dat ze er super goed voor zorgde en ook heel zuinig mee waren. Ik denk maar zo; Ze kunnen morgen heel ernstig geblesseerd (of zelfs dood..) raken en dan heb je niks meer. En ik vind je vergelijking van paard en vriend echt compleet nergens over gaan... O:)

Ja, alles kan gebeuren. Jij kunt ook dood gaan en dan heb je niets meer aan dat geld :+ . Prima dat jij een paard koopt met de intentie ze door te verkopen. Maar vergeet niet dat niet iedereen dat zo ziet. Ik niet namelijk, mijn paard blijft tot zijn dood bij mij of eventueel, bij mijn dochter. :+:
Een vriend is uiteindelijk net zo vervangbaar, hoe l.llig dat ook klinkt. Niets is voor eeuwig, ook zeer vele relaties niet. ;)
Niet dat ik je relatie helemaal vergelijk met een paard, maar ik bedoel meer de betrekkelijkheid van alles. Ook een relatie is over het algemeen vrij betrekkelijk. ;)

Als mijn paard morgen dood gaat of ernstig ziek wordt, zal ik kapot zijn van verdriet. Geld kan dat niet goed maken, ook veel geld of al het geld in de wereld niet. Mijn paard betekent meer voor mij dan geld. Ik kan wel zeggen dat ik gelukkig nog meer fijne dingen in mijn leven heb, dan mijn paard. Al hoewel ik me een leven zonder hem nog niet kan voorstellen (hij is ook nog te jong om al te gaan, eerlijk gezegd). :D

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 00:48

_Nadia_ schreef:
Mijn paard staat voor mij een heel stuk lager dan mijn familie en dat is nou net de reden waarom ze eruit zou vliegen. Ik kan mijn kinderen dan een geweldige toekomst geven, dat is me veel meer waard dan een dier.

Maar kun jij je kinderen dan alleen een geweldige toekomst geven door een miljoen? Hmmmm, ik ging er zonder dat miljoen al vanuit dat ik mijn kind een geweldige toekomst kan geven. En dat heeft echt niet alleen te maken met geld. ;)
Ik denk dat het belangrijker is dat je je kind datgene meegeeft wat echt belangrijk is in het leven en ik geloof niet eens zo zeer dat dat met materiele rijkdom te maken heb. Kan het mis hebben, hoor, maar dat denk ik. ;)

Maarre.... succes ermee dan! ;)

PS: Ik zou mijn kind trouwens juist heel, heel verdrietig maken als ik een van onze huisdieren zou verkopen voor het geld.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 02:02

Twiggy2008 schreef:
_Nadia_ schreef:

Maar kun jij je kinderen dan alleen een geweldige toekomst geven door een miljoen? Hmmmm, ik ging er zonder dat miljoen al vanuit dat ik mijn kind een geweldige toekomst kan geven. En dat heeft echt niet alleen te maken met geld. ;)
Ik denk dat het belangrijker is dat je je kind datgene meegeeft wat echt belangrijk is in het leven en ik geloof niet eens zo zeer dat dat met materiele rijkdom te maken heb. Kan het mis hebben, hoor, maar dat denk ik. ;)

Maarre.... succes ermee dan! ;)

PS: Ik zou mijn kind trouwens juist heel, heel verdrietig maken als ik een van onze huisdieren zou verkopen voor het geld.

Maar je kunt je kind ook alle kansen geven met dat geld. Denk aan opleidingen etc. Dat vind ik persoonlijk toch net effe belangrijker dan mijn paard, los van wat je je kind meegeeft aan levenslessen. Face it: geld biedt mogelijkheden...ik zou er niet over na hoeven denken. De kansen van mijn kinderen komen op nummer 1, hoeveel pijn het mij ook zou doen m'n geliefde paard weg te doen....Liever mijn kind eventjes verdrietig, maar met een gouden toekomst, echt wel. Kinderen van die leeftijd vergeten en vergeven snel hoor ;)

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 02:09

Ja hoor voor 1 miljoen gaat die van ons naar een nieuw baasje !!

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 09:23

Twiggy2008 schreef:
Debbie schreef:

Ja, alles kan gebeuren. Jij kunt ook dood gaan en dan heb je niets meer aan dat geld :+ . Prima dat jij een paard koopt met de intentie ze door te verkopen. Maar vergeet niet dat niet iedereen dat zo ziet. Ik niet namelijk, mijn paard blijft tot zijn dood bij mij of eventueel, bij mijn dochter. :+:
Een vriend is uiteindelijk net zo vervangbaar, hoe l.llig dat ook klinkt. Niets is voor eeuwig, ook zeer vele relaties niet. ;)
Niet dat ik je relatie helemaal vergelijk met een paard, maar ik bedoel meer de betrekkelijkheid van alles. Ook een relatie is over het algemeen vrij betrekkelijk. ;)

Als mijn paard morgen dood gaat of ernstig ziek wordt, zal ik kapot zijn van verdriet. Geld kan dat niet goed maken, ook veel geld of al het geld in de wereld niet. Mijn paard betekent meer voor mij dan geld. Ik kan wel zeggen dat ik gelukkig nog meer fijne dingen in mijn leven heb, dan mijn paard. Al hoewel ik me een leven zonder hem nog niet kan voorstellen (hij is ook nog te jong om al te gaan, eerlijk gezegd). :D

Ik vind dat je hier de mening van anderen telkens wel erg bekritiseerd. Het is een mening ja!
Maar je doet net alsof jou paard veel voor jou betekend en voor ons die beesten niks waard zijn.
Dan heb je het in iedergeval HEEL erg fout, die paarden zijn alles voor mij.
Als er een weg gaat zit ik ook een week lang te janken, maar als ik weet dat hij bij een heel leuk huis terecht is gekomen
dan kan ik daar vrede mee hebben. Ik hou altijd contact met ze en doe ze ook heus niet zomaar weg.
Maar een bod van een miljoen zul je niet vaak voor je paard krijgen ;)

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 09:35

ALs het een paard zou zijn waar ik niet echt de klik mee zou hebben, dan zou hij zeker voor een miljoen weggaan.
Maar een paard waar ik echt de klik mee heb en die echt mijn alles is, die gaat voor nog geen 10 miljoen weg....

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 09:38

dan krijgt ie een strikje erom en breng ik hem ook ;)

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 09:48

Ik zou ander paard kunnen bedenken wat me beter past dan het paard dat ik nu heb, dus dat zou geen reden zijn om voor wat voor geld ook te verkopen.

Wel wil ik op termijn nog eens wat meer tijd in andere dingen willen gaan steken (m.n. reizen), en als iemand een miljoen biedt zou dat een mooi moment zijn om daar eens mee te beginnen :D

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 12:48

Never nooit niet! :n Mijn paarden zijn een deel van mij.

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 13:33

absoluut niet, moet er niet aan denken. Zou niet weten wat ik zonder hem moet :+: