Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ellee schreef:Abeltje: Waar zie jij die appel en aai over de bol? Ik ben ontiegelijk scheel dat ik dat mis volgens mij.
Maar ik ga verder niet meer hierop in, dat zou een ontiegelijk lange discussie worden; iedereen heeft zijn eigen manier en is er vrij in om dat te [laten] doen.
Quartusje schreef:ok het schieten maar alleen omdat het paard er niks van voelt (zelf zou ik mijn paard toch laten inslapen)weet niet maar ik heb toch zo'n persoonlijke voorkeur maar erna in het lichaam van mijnpaard zitten hakken ik moet er niet aan denken
maar goed dat je dier niet altijd voor consumptie moet dienen
bietjuhh schreef:Bij mij gaat het er dus echt niet in dat ze het niet door hebben echt niet. Ze ruiken ze voelen het echt wel wat er gaat gebeuren. nee ik zal niet voor slachten kiezen kunnen honderde mensen zeggen dat het ''vriendelijker is'' maar nee mij echt niet gezien!
Bij mij gaat er gewoon echt niet in dat ze het Niet merken. ze zijn niet achterlijk.
Kentaro schreef:Dat staat inderdaad een beetje knullig..... Ik bedoel niet voor de slacht en moeite met het 'afvoeren' (hoe ik het dan gezien heb)
Alleen 'niet fair' snap ik niet zo goed, want ik meen dat er gevraagd werd waar je voor zou kiezen en dat dan onderbouwd en ik bedoelde dit dus voor mezelf en dacht ook niet geplaatst te hebben dat ik niet snap dat andere mensen dat wel doen?!?
Robijntjah schreef:Nou, ik heb het vandaag voor het eerst zelf gezien (inslapen) en was ontzettend bang mede door alle 'horrorverhalen' hier... Gelukkig is het ontzettend rustig en vredig gegaan... Ja, okey, ze vallen om, maar daarna is het meteen afgelopen... Ze moeten toch ooit richting grond...