Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tosadog schreef:Pashon, ze zien er "best" uit..![]()
Ik viel vanochtend bijna om van verbazing: Vodka loopt sinds een week bij mijn andere paardjes, waaronder mijn hengstveulen van dit jaar, Funky. Nu is Funky een mini en Vodka niet, maar dat stoort de kleine heer bepaald niet. Hij loopt vaak naar haar toe waarbij hij dan de typisch veulen/onderdanigheids trekjes vertoont, reppelen enzo en Vodka accepteert dat prima.
Zo ook vanochtend, mr. Macho loopt naar Vodka en gaat even neuzen, vervolgens bijt hij even in haar benen, gaat naar achteren tussen haar achterbenen, vindt de tepelsen begint daaraan te lurken...
en Vodka doet helemaal niets, staat een beetje te staan...Flame (Funky's moeder) stond het van een afstand een beetje te bezien..je zag de vraagtekens uit haar hoofd komen.
Na een paar minuten (er kwam kennelijk niks uit) vertrok ie weer om iemand anders te gaan vervelen.
Ik heb dit echt nog niet eerder gezien en ook niet dat een merrie een vreemd veulen zo gemakkelijk toelaat.
Gelukkig gaat ie eind deze maand naar zijn nieuwe eigenaar![]()
Maar wat een lieverd he die Vodka?
Helaaaas geen fotos van!