Harmonie in chaos vinden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Neon

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 23:52

Sammetje is wel een leuke mongool :+
Die man van je heeft het te voortduren met die maffe dieren van je :) denk dat Joy een verademing is *\%/*

Logisch dat 95 kg inderdaad te veel is voor een onbespierd dier… hij lijkt alleen gigantisch met jou :+:

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-25 00:21

Ik ben maar 1.50 en 41 kg hè :D als je een sh*tlander onder me steekt toont ie klein als ie niet te dik is. :+

Het meisje dat hem getest heeft is iets kleiner en lichter dan ik (dat komt ook niet vaak voor dat ik dat kan zeggen maar ze is maar 12 _O- )

Joy was 1.535 bij de laatste keer dat we hem gemeten hebben. Dus als hij nog wat body krijgt kan hij mijn man vast wel dragen maar nu nog niet. Dan wil ik hem in de spieren hebben en liefst zijn rug ook volgroeid en dan is het idd nog kijken hoe hij reageert. Als ze idd ‘doorzakken’ in die spieren dan moet je het gewoon niet willen.

Rêve was vooral pissig toen mijn man er eens op kroop. Die was toen 1.50 ongeveer. :+ die bolde haar rug en legde haar oren plat en je hoorde bijna de ‘je krijgt 10 seconden om zelf af te stappen.’ :+
Maar zij had geen moeite om hem te dragen. Fysiek iig niet. :+ het was de vliegles waar we ons zorgen om maakte niet haar capaciteit om hem te dragen. :))

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 16:40

Nou, gelijk heeft ze hoor! Ze zou 2 van jou achter elkaar dan ws wel weer accepteren. :D .
Madam heeft een duidelijke mening en zou jouw vent er met een mooie salto af deponeren vermoed ik.
Ik ben zelf nooit een lichtgewicht geweest, maar reed vroeger veel op een heel ouderwets type haflinger ( tank van ongeveer 1.55) en daar vloog ik ook nog wel eens met een salto vanaf. _O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-25 00:30

ikkedus schreef:
Nou, gelijk heeft ze hoor! Ze zou 2 van jou achter elkaar dan ws wel weer accepteren. :D .
Madam heeft een duidelijke mening en zou jouw vent er met een mooie salto af deponeren vermoed ik.
Ik ben zelf nooit een lichtgewicht geweest, maar reed vroeger veel op een heel ouderwets type haflinger ( tank van ongeveer 1.55) en daar vloog ik ook nog wel eens met een salto vanaf. _O-

Ze werkt niet graag hard hè. Terror is geboren om mooi te zijn niet om te werken. _O-

We zijn een heel eind op weg met m’n pootje. De dochter van de apotheker heeft me tot zus gedoopt. _O-

Dit is niet meer te goor toch?

Afbeelding

Afbeelding
Verkleuring blijft wat hangen. Maar het moet volledig dicht zijn voor ik weet of ie nog werkt. Kreeg vandaag al een ‘Kathleen nie proberen te plooien dan trekt ge m terug open ’ Toen ik het bestudeerde. :+
Het was niet alsof mijn vinger mijn bevel op volgde dus… :+

Afbeelding
Hij was boos op die wat dicht is omdat die zich lijkt te bedenken. :+

Verder denken onze Mechelaars dat ik stof zuig om de zakken te vullen, was net klaar toen er twee zo binnen kwamen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De oudste was nog stoffiger die heeft manlief mogen borstelen toen hij thuis kwam. (Onze oudste is kieskeurig betreffende welke baas welke taken uit voert. :+ )

Yaico had nog zo lief liggen slijmen voor hij het varken ging uit hangen:

Afbeelding

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-25 04:53

Begint toch al echt ergens op te lijken ja :) fijn

En die honden zijn zo lief om je te helpen met zakken vullen… how nice :+

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-25 09:10

Die vingers gaan de goede kant op.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-25 09:19

Ze lijken inderdaad de goede kant op te gaan je vingers.

Geloof dat jullie honden dat ze je bezig moest blijven. :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-25 12:42

Neon schreef:
Begint toch al echt ergens op te lijken ja :) fijn

En die honden zijn zo lief om je te helpen met zakken vullen… how nice :+

:+ ‘jongens ik doe dat niet om zakken gevuld te krijgen eh!!’
Manlief: ‘misschien had ge ze dat vier jaar geleden moeten uit leggen…’

>;) >;)

pien_2010 schreef:
Die vingers gaan de goede kant op.

:j ze doen wel nog behoorlijk pijn. :x middelvinger buigt maar gewrichten zijn pijnlijk. :

petraaken schreef:
Ze lijken inderdaad de goede kant op te gaan je vingers.

Geloof dat jullie honden dat ze je bezig moest blijven. :+

Het zijn net kleuters die je af en toe even buiten mag gooien als je rust wil. _O- Gooi er een bal bij en ze zijn happy, _O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-25 19:10

Rêve helemaal happy in haar nieuwe accomodatie :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-25 19:44

Wat kijkt ze lief en tevreden.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-25 20:20

Is echt opvallend ook in haar gedrag en blik hoeveel rustiger ze is. :+:
Als pootje genezen is en we uit de zondvloed geraken zadel ik haar toch nog eens. Eerst stappen maar kijken of ik haar weer wat opgebouwd krijg. Zwaar werken zal het sowieso niet worden als het mee zit met drachtig worden. :+:

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-25 22:05

Muga schreef:

Dat valt echt op. Dit is echt geen Terro maar een lief kijkend en tevreden paard.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-25 00:05

pien_2010 schreef:
Muga schreef:

Dat valt echt op. Dit is echt geen Terro maar een lief kijkend en tevreden paard.

Ze is ook heel anders in omgang… Sam is ook happier. Ze terug samen zetten en 24/7 buiten was echt de juiste beslissing. Ben dus ook wel benieuwd hoe zich dat vertaald naar haar werk mentaliteit.
Andersom was Joy hier humeurig omdat ik niet gezien had dat het al was beginnen sneeuwen. :=

On-be-grij-pe-lijk dat Diva Joy wel drie vlokken heeft moeten zien vallen voor hij warme slobber kreeg. >;)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-25 08:00

pien_2010 schreef:
Muga schreef:

Nou precies, ik sluit me helemaal aan. Dit paard is thuis :+:
Je bent zelf niet de enige die zich daar het prettigst voelt....

En nu wordt Joy aan huis de volgende theemuts _O-

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-25 15:57

Het valt inderdaad enorm op op de foto's. Ze heeft echt een tevreden blik op de foto's.

Gaat Diva Joy. :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-25 22:11

Afbeelding
Kleine smartass… toen ik van op 10m ‘JOY!’ Riep ging ie binnen. Je zag de ‘oh sh*t dat klonk dichtbij!’ In zijn reactie. _O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-25 23:04

Geweldig die blik van een tevreden Rêve, als de koningin het naar de zin heeft verdwijnt de terror kant toch wat naar de achtergrond :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-25 23:31

Mars schreef:
Geweldig die blik van een tevreden Rêve, als de koningin het naar de zin heeft verdwijnt de terror kant toch wat naar de achtergrond :D

We worden allemaal makkelijk als de wereld draait zoals wij willen hè. _O-

Míjn apotheker zei dat ik zigeunerachtig over kwam. Dat zei hij nadat hij zei dat ik een opvallende verschijning was (ja als je twee weken elke dag met iemand door brengt gaat het snel, _O-)
Ik woon in een vrij ‘oud’ dorp dus dat ik op val met mijn tattoos en piercings hier snap ik maar zigeuner… is dat nu een compliment of niet? _O-

(Het ging over snel verbranden omdat hier sneeuw ligt en ik zon wil en hij niet omdat hij snel verbrand en dat ik eigenlijk zelden verbrand door dat ik vrij donker ben… daardoor kwamen we daar dus op.)
De wonde is nu gelukkig goed aan het gaan. Het ziet er nu officieel creepier uit dan voorgaande dagen IMO. _O-

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-25 07:55

Misschien omdat je een mengeling bent qua huidskleur ofzo, en niet zo vast lijkt te zitten aan de standaard...? En je hebt ponies :))

Gelukkig gaat het nu echt de goede kant op met je hand, beter!

Wat deed Joy precies dan, gewoon niet doorlopen in zijn stal....?

Hier ging er wel eens een voorkant in het zadelkamertje / voerhok en als ik er dan bij kon kregen ze een brul en een hollepeuter tegen die dikke spekreet := Dus als ik riep en het klonk dichtbij dan zag je ook die kont intrekken van Oh sh*t!! en wisten ze niet hoe snel ze er uit moesten komen, met een pirouette op een dubbeltje zeg maar :=

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-25 09:08

Of het nu kat, hond of paard is. Als ze iets doen wat niet mag en je bent dichterbij dan ze hadden verwacht zie je inderdaad dat ze een blik trekken van help, ik ben betrapt en weten ze niet hoe snel ze moeten weg komen. :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-25 11:38

Niet doorlopen idd. :)) hij kan ook aan zijn eten op deze manier. De voorgaande dagen liep hij braaf door maar gisteren even niet. _O-

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-25 11:45

Ik vind een zigeuner genoemd worden niet erg. Wij worden zoetwater zigeuners genoemd en ik vind dat echt wel grappig. Vind het lekker bohemien klinken en voor mensen die boven het maaiveld uitsteken :) Fijn dat je hand beter gaat.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-25 20:00

morgen en overmorgen nog langs gaan. Als ik niet "ik" was had ie vandaag open mogen blijven. :+ >;)

Hij legde het ook uit als zijnde "je bent gewoon iemand die op valt als je binnen komt."
Ik ben overigens vooral iemand die vrij gemakkelijk grappen maakt en als de andere partij daar voor open staat snel het hele "stijve" uit de interactie haalt. Ik flap er veel te snel onzin uit om stijve interacties te houden. :=
Maar goed dan ben je al aan het communiceren. Da's niet meer op zicht alleen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-25 01:12

En wat vinden we van de sneeuw?

Afbeelding

Afbeelding

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 12:49

Geloof dat ze niet zo sneeuw minded zijn. :+