Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PSvanLot schreef:O dat ben in erbij vergeten te melden. Paard mag ouder zijn, maar niet geklasseerd. Om het makkelijk te maken
Tibeella schreef:Wij opzoek naar een warmbloed paardje om dressuurmatig mee aan de slag te gaan. Nu kwam ik 2 Engelse volbloeden tegen die al mooi zijn ingereden, 2 zeer mooie dieren met een mooie maat. Iemand ervaring? Weet niet of ze überhaupt in de rensport gelopen hebben. Zou het eens moeten navragen.
Tibeella schreef:Wij opzoek naar een warmbloed paardje om dressuurmatig mee aan de slag te gaan. Nu kwam ik 2 Engelse volbloeden tegen die al mooi zijn ingereden, 2 zeer mooie dieren met een mooie maat. Iemand ervaring? Weet niet of ze überhaupt in de rensport gelopen hebben. Zou het eens moeten navragen.
MariekeS_ schreef:Zou dat niet te maken kunnen hebben dat inmiddels echt veel paarden op de foto gaan? Dat het praktisch standaard is om foto's te hebben ipv alleen op verzoek koper/iets voor het hoge(re) segment?
Livawi schreef:Tibeella schreef:Wij opzoek naar een warmbloed paardje om dressuurmatig mee aan de slag te gaan. Nu kwam ik 2 Engelse volbloeden tegen die al mooi zijn ingereden, 2 zeer mooie dieren met een mooie maat. Iemand ervaring? Weet niet of ze überhaupt in de rensport gelopen hebben. Zou het eens moeten navragen.
Ik zou zeker kijken naar of ze al in de rensport hebben gelopen. Was voor mij dit weekend een reden om af te haken bij een paardje waar ik ben wezen kijken.
PSvanLot schreef:MariekeS_ schreef:Zou dat niet te maken kunnen hebben dat inmiddels echt veel paarden op de foto gaan? Dat het praktisch standaard is om foto's te hebben ipv alleen op verzoek koper/iets voor het hoge(re) segment?
De paarden die ik gezien heb zijn ruim boven de 10k en hebben ocd, bemerking op de rug etc.
Dat vind ik toch wel bijzonder. Er wordt inderdaad gekeurd, wat ik heel goed vind. Maar de prijzen zijn niet naar de bemerkingen.
PSvanLot schreef:MariekeS_ schreef:Zou dat niet te maken kunnen hebben dat inmiddels echt veel paarden op de foto gaan? Dat het praktisch standaard is om foto's te hebben ipv alleen op verzoek koper/iets voor het hoge(re) segment?
De paarden die ik gezien heb zijn ruim boven de 10k en hebben ocd, bemerking op de rug etc.
Dat vind ik toch wel bijzonder. Er wordt inderdaad gekeurd, wat ik heel goed vind. Maar de prijzen zijn niet naar de bemerkingen.
Babootje schreef:PSvanLot schreef:
Dat ligt eraan. Misschien zou het paard zonder die bemerking heel veel meer waard zijn geweest.
Ook niet alle bemerkingen zijn per definitie heel erg waardeverminderend.
Romeo2007 schreef:Ik ben erg benieuwd waar jullie op dit moment naar op zoek zijn. Wellicht dat we dan met elkaar mee kunnen denken.
happy2014 schreef:ik ben ook benieuwd waar jullie zoeken naar paarden? sporthorses? marktplaats?