Tinka schreef:Draver zwabberen heel vaak, is normaal. Veel gangenpaarden ook trouwens. Is meestal geen probleem.
Deze valt reuze mee , als ik kijk naar diverse PRE,s
Zeker die in het lagere prijs segment.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Monique1963 schreef:@Waratje, ja volgens mij ook, soms ziet het er gek uit en ik denk dat dat dan de neiging naar telgang is. En wat bedoel je met dat ik het bij een keuring moet meenemen?
Zinzi_jewel schreef:fensy79 schreef:Er staat op fb bij Horracio Hippique in Rotterdam ook een leuke comtois van 3 jaar dacht ik.
En daar moet je ver weg van blijven. Heb je geen nieuws berichten gelezen op oa horses.nl zeker de laatste dagen.
fensy79 schreef:[quote="Zinzi_jewel"
Er staat op fb bij Horracio Hippique in Rotterdam ook een leuke comtois van 3 jaar dacht ik.
senna21 schreef:Als je nog een aanvulling wilt (ik wilde niet te kritisch zijn, het is tenslotte een filmpje, hij moet jullie irl aanspreken.. en braaf en gezond zijn)
Hij staat voor bodemwijd, Franse stand. Achter lijkt hij smal/koehakkig.
Het verder lijkt het alsof Tino de ene kant om veel minder goed buigt dan de andere kant.
Er zijn genoeg paarden die met een afwijkende stand gezond oud worden, maar zou vragen waarom ze hem bandages omdoet? Tikt hij aan? En kijk ook hoe de voeten slijten.
Wijsheid (en geduld) gewenst.
Jet schreef:Kijk maar even hier: [ED] handelsstallen die goed bekend staan . Ik zou het niet aandurven.
rocymax schreef:Leuk de filmpjes. Ik vind Tino een beetje raar galloperen ook, maar ik heb er niet zoveel verstand van hoor. Wat me wel opviel, is dat zijn oortjes geen een keer naar voren staan en hij kijkt zo bedrukt. Of ben ik nu de enige die dat opvalt?