Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Raineri schreef:Marus, zag net een Instagram advertentie maar Cayenne stables keurt al haar Friese paarden voor verkoop. Is dit niet iets voor je?
MarjanB schreef:Dank je! Ja heel zuur, heb er ook echt moeite mee maar goed ze is verder blij en geniet echt van het 24/7 buiten staan
ruitje schreef:De dingen die je noemt zijn toch niet rasgebonden? Of is het dan meer dat je ' vijver' groter word?
@Marjan, jouw pony heb ik toevallig langs zien komen bij een klant van mij, begrijp nu dat jij haar vriendin bent haha! Kleine wereld. Ik vond het een leuk ding, zoek wel zoiets voor een klant maar dan ouder helaas.
Marus schreef:@rodevlinder: voor dat bedrag moet echt wel wat leuks te vinden zijn. m geklasseerd wordt wellicht lastiger maar een leuk paard L geklasseerd is te doen.
Als ik wat tegen kom meld ik het
Rodevlinder schreef:Marus schreef:@rodevlinder: voor dat bedrag moet echt wel wat leuks te vinden zijn. m geklasseerd wordt wellicht lastiger maar een leuk paard L geklasseerd is te doen.
Als ik wat tegen kom meld ik het
Ik loop er steeds tegenaan dat er staat L niveau maar paard is eigenlijk net ingereden en heeft nog helemaal geen balans![]()
En ook geen wedstrijdervaring.