Rocamor schreef:Zuurstofwater? Ohhhh peroxide...
Ja,dat is niet heel gezellig in een open wonde. Pffff zeg
Dat idd. Het werkt wel.

Maar ik kan echt niet lang kijken er naar ook niet.

Maar mijn vijf vingers zijn weer semi vrij.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rocamor schreef:Zuurstofwater? Ohhhh peroxide...
Ja,dat is niet heel gezellig in een open wonde. Pffff zeg
Neon schreef:petraaken schreef:Zou je er toch niet beter mee naar het ziekenhuis met die ene vinger? Zo te horen zal het inderdaad een heel eind duren eer dat genezen gaat zijn.
Is een Belgische apotheker… die doen vanalles daarmaar die gaan geen dingen doen als ze van mening zijn dat een arts er wat mee moet
petraaken schreef:Nog eventjes en die springt geen balk meer met haar. Ik vrees dat hij er dan eentje wordt die van zodra hij een volledig parcours ziet hij gewoon geen meter meer vooruit gaat.
Ben trouwens verbaasd dat ze indoor een waterbak hebben geplaatst. wordt toch normaal niet gedaan.
petraaken schreef:Nog eventjes en die springt geen balk meer met haar. Ik vrees dat hij er dan eentje wordt die van zodra hij een volledig parcours ziet hij gewoon geen meter meer vooruit gaat.
Ben trouwens verbaasd dat ze indoor een waterbak hebben geplaatst. wordt toch normaal niet gedaan.
petraaken schreef:Denk dat Joy een parcours moet kunnen springen als Kathleen hem als dekhengst wilt goedgekeurd krijgen. Misschien pas wel in zijn verrichtingstest maar het is fijn dat ze dan in elk geval een ruiter heeft gevonden tegen dat hij het moet doen.
pmarena schreef:Ohja logisch natuurlijk voor dat goedkeuren.
Wat deed Sam dan