Jessix schreef:Onali schreef:Ohoh de Partij Tegen de Dieren.
Wat een
Ik zag in een ander topic op bokt dat deze nog heel veel gestemd wordt.
ja echt gigantisch veel, schrok ervan.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SusanH schreef:Gevonden. Stemadvies als je tegen, of juist voor, de wolf wil stemmen. PVV is dus ide voor. Begreep uit een Facebook groep die ik volg dat Graus pro wolf is.
[ [url=m/51hFLj.jpg]Afbeelding[/url] ]
mysa schreef:Zelfs al stem je op een partij die anti-wolf is, dan worden echt niet meteen alle wolven afgeknald en zolang er nog wolven over zijn of opnieuw binnenkomen, zijn onze dieren niet veilig. Het maakt dus niet zoveel uit waar je op stemt, lijkt me.
josien_m_ schreef:Helaas, de partijen die tegen de wolf zijn, daar kan ik echt niet op stemmen!
Onali schreef:josien_m_ schreef:Helaas, de partijen die tegen de wolf zijn, daar kan ik echt niet op stemmen!
Maar helemaal geen beheer is ronduit dom, achterlijk, idioot.
Andere dieren, nemen we als voorbeeld ratten of konijnen, als daar last van is worden die ook geschoten. En zij hebben ook nog roofdieren die hun ook als lekker hapje zien.
EN toch worden er ratten en konijnen ook nog beheerd door ons mensen.
Wolven kunnen niet jarenlang beschermd worden en alles maar zn gangetje laten gaan.
Dan vallen er nog meer slachtoffers onder schapen, koeien en paarden. Worden er vaker en meer wolven aangereden, gebeuren er meer ongelukken door uithaalmanouvres en ja zullen er ook (meer) confrontaties gaan komen met mensen.
Simpelweg niks doen kan niet.
Als je dat niet inziet dan mankeer je echt iets in je bovenkamer.
Ze zijn al deze kant opgekomen omdat andere landen volliepen. Vangen en uitzetten, waar? Polen? Daar hebben ze meer dan genoeg roedels. Rusland? Idem.
Niet voor niks worden wolven in meerdere landen WEL geschoten en beheerd.
En ik zal ws wel weer te bot overkomen, maar het is echt geen hogere wiskunde.
Een diersoort onbeperkt zn gang laten gaan gaat nu eenmaal consequenties krijgen.
josien_m_ schreef:Precies, op termijn komen de linkse partijen er ook wel achter dat er iets moet gebeuren in verband met de wolf. Ik vind de BBB echt onzinnig om daarom op hen te stemmen. Zij gaan namelijk door met verbloemen dat de massale veehouderij hier echt moet minderen. En dat vind ik van veel groter belang. En nee, ik ben niet tegen boeren, integendeel ik ben voor boeren die kleinschaliger en met aandacht voor bodemleven en diversiteit boeren voor de eigen bevolking.