Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Getup schreef:Als dat de reden is waarom je nee gezegd hebt , waarom zou je dan nu ja zeggen ?
Of je dierenarts om raad vragen en als de prijs zo interessant is dat je en gokje wilt / kunt wagen , dan moet je het proberen...
Jokonootje schreef:Getup schreef:Als dat de reden is waarom je nee gezegd hebt , waarom zou je dan nu ja zeggen ?
Of je dierenarts om raad vragen en als de prijs zo interessant is dat je en gokje wilt / kunt wagen , dan moet je het proberen...
Ja de prijs is nu zo aantrekkelijk dat ik denk ach dat gokje durf ik misschien wel aan. Ik zal mijn eigen dierenarts eens vragen.
Samantha89 schreef:Klopt hoor wat je zegt met steeds dezelfde pony’s die opnieuw worden aangeboden. Ik merk dat er veel ook wat langer te koop staan dan voorheen.
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een d/e pony ruin voor mijn dochter. Beetje moeder dochter combi zodat ik haar eventueel kan helpen door er zelf af en toe op te klimmen mocht dat nodig zijn.
En ik weet dat de tijden/prijzen veranderen, maar soms vind ik de prijzen echt te gek. En ik merk dus ook op dat dus die pony’s met zulke prijzen steeds opnieuw worden aangeboden of vrij lang erop staan.
Mocht iemand hier een pony hebben of weten te staan onder de 4K, dan zie ik heeeeel graag een pb! Must is wel dat het een ruin moet zijn vanwege de kudde samenstelling.
die sprong aan in galop en zij dacht oké prima!
Pony hebben ze nog niet zo lang en schijnt heel sterk te zijn, ik zag het filmpje en pony sprong een bijna een meter de lucht in en sprong ook een meter ver hahaha. Resultaat dochterlief maakte een salto eraf omdat er een klein bokje achteraan kwam, zei au, liet een traan en stond weer op en klom weer op de pony en is gewoon weer een sprongetje gaan maken. Aan doorzettingsvermogen niks te kort dus hahaha.
paard is echt dood braaf en galoppeert dan braaf door. Maar dit zou ik met mijn ruin dus nooit doen. Hij is ook braaf, maar met dit soort dingen kan hij toch nog wel eens heel ondeugend zijn en een rot bok geven. Hij is 1.70-1.75 en van zo’n hoogte vallen is toch wel wat. Daar in tegen kan ik haar zo met barebackpad erop buiten laten rijden, stap en draf, dan heb ik hem wel vast hoor met een touwtje, en dan zou hij dus weer geen stap verkeerd zetten.