Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Phonix schreef:Ik vindt het altijd zo apart als mensen zeggen dat ze wilt zien waar het paard terecht komt nadat ze hem brengt. Alsof je dan er iets aan kunt doen als je het niet leuk vindt wat je ziet…
mavantos schreef:Als ik als verkoper uit coulance aanbiedt om het paard na de keuring te komen brengen en dan discussie krijg over het risico van het transport en betalen echt not amused zijn. Dan had ik direct gezegd dat je dan zelf vervoer kon regelen, of een ander paard zoeken.

ging het niet goed, paard is na veel omzwervingen super goed terecht gekomen…..Kendra schreef:En de verkoper kan ook niet meer afzien van verkoop toch?
Ik ga er ook van uit dat ik als verkoper risicodragend ben tot de overdracht.
Dat is het moment dat ik - letterlijk - de nieuwe eigenaar het touw in handen geef.
Evercreek schreef:Hier twijfelde ik ook over, maar ik denk dat ik het toch maar ga doen (heb nog geen eigen paard maar ben me wel in het verdiepen in alles). Zou me zo'n 600 euro per jaar kosten maar als ik verhalen hoor over de hoogte van de dierenartskosten dan denk ik dat dit het waard is, want die 600 euro zit je dan zomaar overheen.