Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fardoe schreef:En dat Callas dan schrikt en tegen de tafel met de hele dure bruidstaart stoot en dat het hele zooitje op de grond valt. Ik zie het voor me
Prairy schreef:Ja en dan door de guirlandes heen rent en alles ervandoor meetrekt en een hysterisch gillende bruid achterlaat.
Prairy schreef:Fijn dat je er zo relaxt over hebt Monique, soms is het ook gewoon beter zo inderdaad.
JudithO schreef:Hahaha wat een geweldig filmpje. Ze is inderdaad echt een muts
pluisbeer schreef:Bedoel je het misschien andersom? Dat het andere, goede been juist maar kort en minimaal opgetild wordt om het zere been te ontlasten?
Zo zou ik redeneren. Lastig overal is een linksom en een rechtsom voor.
Tinka schreef:Kan je niet aan de kliniek vragen of ze een goede hoefsmid weten?
Cera_D schreef:Wauw dat trainingsveld!! Wordt echt super gaaf. En wat een paradijsje zo nu alles begint te bloeien, echt prachtig
Muga schreef:Stiekem nieuwsgierig welke robotstofzuiger je gekozen hebt met de hondenharen etcetera...
Genoten van je filmpje. Blij dat ik geen handgemaakte tegels hoef te Tegelen. Wat een crime met zoveel verschil.
Wat een heerlijk stuk om straks voor de paarden te hebben. Ga je het eerst nog maaien? Met z'n tweetjes kunnen ze zich volgens mij tonnetje rond eten daar.