Wie gaat er op zoek naar een nieuw paard -deel 3

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:07

Tnie, was dit ook het paard dat op ijzers stond waarbij ze die liever er niet onderuit wilden trekken? Dan zou ik toch verder zoeken. Op basis van je berichten zou ik het dan laten, ook een onderbuikgevoel dat de verkoper weet dat er wat mis is... Alle kanten op en zowel hard en zacht is ook niet een beetje kreupel..

Zoals vaker gezegd, problemen die koop je niet, die krijg je er later vanzelf bij.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:58

Alja schreef:
mavantos schreef:
Je hebt best kans dat de pony op ander terrein is gekeurd en hierdoor juist door de spanning niet onregelmatig liep. Mijn vorige paard die ingeslapen is moest op de kliniek ook altijd een klein snufje krijgen voordat we hem goed konden beoordelen. Anders liep hij overal doorheen.

Als je opnieuw laat keuren zou ik sowieso dezelfde dierenarts vragen en het weer op het terrein van de pony zelf laten uitvoeren. Anders krijg je geen eerlijk beeld.

De pony was gewoon op eigen locatie gekeurd ?

Ik bedoelde inderdaad ook de eerste keuring die verkoper van de pony heeft laten uitvoeren.

Overigens kan een onregelmatigheid een keertje voorkomen met een klinische keuring. Alleen ik zou wel overleggen met de arts wat zij ervan vinden.

lexa

Re: Wie gaat er op zoek naar een nieuw paard -deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 2 min geleden

Ik kom hier ook nog even binnen vallen , ik bied een paard aan super braaf 172 groot , braaf cool karakter 100% goede foto’s incl hals en rug , 3 jaar oud voor een normale prijs . Moet nog zadelmak maar dat lijkt mij geen probleem .Krijg alleen maar handelaren en 1 iemand die hem wil en zelfs een afspraak maakt voor een keuring maar na 1 dag een bericht stuurt en schrijft ik heb een ander paard gekocht….
Het is net of mensen niet meer van een particulier willen kopen ..Afbeelding

Als ik deze verkocht heb ga ik weer een spring/fok merrie zoeken.

boemel

Re: Wie gaat er op zoek naar een nieuw paard -deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 1 min geleden

Je mag hier geen paarden aanbieden. Wel een knap dier hoor.