Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Tarzan schreef:Helaas is het dat wel, op de grond kan ik alles met hem, maar in het zadel ben ik te onzeker voor hem, ik durf gewoon niet meer en dan is het plezier helaas weg. Hij is verder echt doodbraaf en doet eigenlijk niks verkeerd, maar het blijkt helaas geen match met mij.
_Tarzan schreef:Zeker niet, ik hoop ook dat ik een mooi plekje voor hem ga vinden.
Voor nu dus zelf weer op zoek, en dit keer dus echt een dooie
Lieser schreef:_Tarzan schreef:Zeker niet, ik hoop ook dat ik een mooi plekje voor hem ga vinden.
Voor nu dus zelf weer op zoek, en dit keer dus echt een dooie
Zo een willen wij ook. Eentje die een sprongetje leuk vindt, maar absoluut niet heet wordt in een parcours. Dat valt nog niet mee![]()
Eems_xwx schreef:Shar123 schreef:
Ben benieuwd of jullie allemaal je paard zo verzekeren… twijfel nog een beetje.
Django_Mette schreef:Ik heb hier toevallig recent onze contactpersoon rondom verzekeringen voor gesproken die in hetzelfde schuitje zat (Nieuw paard aangeschaft en wel of niet verzekeren). Hij heeft het paard uiteindelijk niet laten verzekeren omdat het voor sommige verzekeraars zo specifiek is wanneer ze wel of niet uitkeren, dat hij het verstandiger vond om gewoon een spaarpot op te bouwen en daar een eventuele medische molen van te betalen. Ik ga datzelfde advies volgen. Ik heb nu een jonkie van bijna anderhalf staan, dus ik heb een aparte spaarrekening geopend en ga gewoon ouderwets sparen.
Romy1234 schreef:Lieser schreef:
Zo een willen wij ook. Eentje die een sprongetje leuk vindt, maar absoluut niet heet wordt in een parcours. Dat valt nog niet mee![]()
Ik heb zo 1![]()
Alleen niet te koop, kwpn en heeft veel gesprongen, ik ben echt een angsthaas 1e klas en rij voornamelijk recreatief, buiten is ze zo giga relaxed en heb zelfs een parcoursje met haar gesprongen en was prima te houden.
Echt heel fijn paardje
Eems_xwx schreef:Als ik me verder ga verdiepen in het verzekeren kom ik inderdaad ook veel reacties tegen van mensen die een flinke verzekering hebben en daarbij een paard met een medisch probleem dat net buiten de verzekering valt….
Een aparte spaarrekening is ook een goed idee! Bedankt voor de tip.
Lieser schreef:Romy1234 schreef:Ik heb zo 1![]()
Alleen niet te koop, kwpn en heeft veel gesprongen, ik ben echt een angsthaas 1e klas en rij voornamelijk recreatief, buiten is ze zo giga relaxed en heb zelfs een parcoursje met haar gesprongen en was prima te houden.
Echt heel fijn paardje
Heeft hij een broer? Zus mag ook, ik ben niet zo moeilijk
Lieser schreef:Fly_high schreef:Mijn nieuwste aanwinst staat trouwens ook te koop... ik ben momenteel flink vastgelopen wat betreft mijn ambities en behoftes mbt paarden in het algemeen en heb er echt geen kracht meer voor om het zo vooruit te trekken. Een groen sportpaard trainen is zo te zien het tegenovergestelde van waar ik me beter van voelEn dan levert verkoop nog zoveel spanning bij mij op dat paardelief voorlopig bij een verkoopstal terecht is gekomen.
Bij wat voor verkoopstallen zetten jullie je paarden neer? Dat lijkt me voor mij dan een betrouwbaarder ingang dan de standaard handelsstal op marktplaats ...
Babootje schreef:Hebben jullie op basis van dat "in verzet gaan" gezondheidsproblemen wel uitgesloten?
ziezoziezo22 schreef:Hier een meelezer.
Ik heb ook een equipe 4 sterren verzekering met ziektekosten
Altijd tevreden over geweest.
Maar toch een aantal keren de dierenarts erbij gehad.
Ik kreeg laatst een mail met de mededeling dat ze hem uit de ziektekostenverzekering gaan doen .
Hou dus rekening met dat dit soort dingen ook kunnen.
Ik ga de volgende keer ook voor een spaarpotje
ziezoziezo22 schreef:Hier een meelezer.
Ik heb ook een equipe 4 sterren verzekering met ziektekosten
Altijd tevreden over geweest.
Maar toch een aantal keren de dierenarts erbij gehad.
Ik kreeg laatst een mail met de mededeling dat ze hem uit de ziektekostenverzekering gaan doen .
Ik ga de volgende keer ook voor een spaarpotje
ziezoziezo22 schreef:Ik kreeg laatst een mail met de mededeling dat ze hem uit de ziektekostenverzekering gaan doen .